Очевидно, на цей сектор індивідуалів і маленьких студій націлена перша пробна куля Mutoh – компанія оголосила про випуск першого екосольвентного принтера/каттера XpertJet C641SR Pro. Очевидно, він побудований на базі моделі ValueJet 630 – подібний корпус і така ж ширина матеріалу (630 мм).

Але друкувальні голівки AccuFine інші – вони більші за розміром, тому заявлена ​​швидкість друку на 131% вище, ніж у ValueJet 630, і майже дорівнює 5 м/год. Це досягнуто також рахунок урізання колірної конфігурації до мінімальної CMYK. За рахунок збільшеної щільності сопел обіцяють якісніший друк зі зменшенням ризику появлення смуг зі зношуванням голівки. Різати пристрій може двома стандартними способами – наскрізь або виконувати надрізування (kiss-cut).

Реалізовано кілька режимів:

  • друк та різання повного завдання (після друку повного завдання матеріал подається назад в пристрій, потім виконується різання);
  • друк та різання окремо (можна, знову завантаживши відбиток у принтер, порізати за мітками раніше надруковане завдання);
  • лише друк;
  • лише різання.

Серед особливостей – функція автоматичного калібрування двонаправленого режиму друку та різання DropMaster 2, що спирається на вбудований у каретку датчик. Ще один датчик стежить за точністю подачі носія. Корисна функція Media Tracker допомагає автоматично відстежувати, скільки в рулоні залишається матеріалу – перед зміною рулону на ньому друкується штрих-код, в якому зберігається розмір залишку матеріалу.

Під час наступного завантаження він зчитується датчиком, і користувач завжди знатиме, наскільки йому вистачить паперу в завантаженому рулоні. Можливе також ручне встановлення місця початку друку.

Постачання пристрою розпочнуться у жовтні з Японії, а потім його виведуть і на інші ринки.

Найближчий конкурент XpertJet C641SR Pro — Roland BN-20A (він трохи ширший — 515 мм). Це найпростіший пристрій друку Roland DG у світі, що, можливо, і спонукало колег з Mutoh почати саме з цього сектора. Тим більше, що у Mimaki таких маленьких і доступних принтерів/каттерів просто немає – конкуренції тут, можна сказати, і не було зовсім. Тепер вона з’явиться.