Запропонований позов стосується відшкодування збитків, спричинених порушенням Королівською поштою законодавства про конкуренцію.

Він надається від імені тих, хто придбав або оплатив відповідні послуги масової пошти в будь-який час після 10 січня 2014 року.

У запропонованій заяві стверджується, що антиконкурентна поведінка Королівської пошти призвела до припинення конкуренції за послуги доставки масової пошти з 2014 р., в результаті чого відправники масової пошти стягували завищену плату впродовж цього періоду.

Запропонована вимога спрямована на отримання компенсації за цю завищену плату.

Робін Ааронсон з BMCL, запропонований представник Bulk Mail Claim Ltd, сказав: «Якщо мало місце зловживання домінуючим становищем, важливо, щоб ті, хто зазнав збитків, могли отримати відшкодування. Колективний позов є єдиною справедливою та ефективною формою відшкодування в цій справі, враховуючи, що є сотні тисяч постраждалих клієнтів і для них було б комерційно нежиттєздатним порушувати індивідуальні справи».

Ендрю Ванамбва, партнер групи вирішення спорів юридичної фірми Lewis Silkin, також прокоментував: «Королівська пошта зловживала своїм домінуючим становищем, що призвело до того, що сотні тисяч клієнтів масової пошти отримали завищені ціни.

Мета цього позову — притягнути Royal Mail до відповідальності за її дії та отримати компенсацію постраждалим клієнтам».

Апеляційний трибунал з питань конкуренції проведе слухання з розгляду справи для визначення наступних кроків у позові. Масова пошта, яка зазвичай надсилається такими суб’єктами, як трести NHS, роздрібні торговці, благодійні організації, місцева влада, банки, комунальні компанії, рекламодавці та видавці, включає рахунки, податкові звіти міської ради, банківські виписки, рахунки комунальних компаній, звернення щодо збору коштів для благодійних організацій, рекламну пошту,

і деякі передплати на журнали.

The Guardian повідомила, що Королівська пошта відповіла: «Ми підтверджуємо, що отримали заявку на постанову про колективне провадження від організації Bulk Mail Claim Ltd, яку ми вважаємо безпідставною, і ми будемо себе рішуче захищати».

Реагуючи на цю новину, керуючий директор Central Mailing Services (CMS) Мітеш Чоухан сказав Printweek: «Королівська пошта шукає помилки в трафіку DSA [низхідного доступу], стягуючи комісію за повернення за будь-якої нагоди! Для них це дохід, вони фактично мають розглядати обсяги DSA як витрати клієнтів».

Керуючий директор GB Mail Джозеф Гадамі описав ситуацію як «дуже безладну». «У цьому задіяні різні люди, але я особисто намагаюся триматися подалі від усього негативу.

Єдине, що вони, здається, завжди отримують правильно, — це збір коштів за прямим дебетом, це єдине, що вони роблять вчасно! Відсутність внутрішньої комунікації та спрямування є причиною цього –більшість структурованих «організацій» піднімаються над собою (подивіться на Уряд), а потім просто повільно руйнуються. Це відбувається як певний цикл».

Ентоні Дрю, керуючий директор Blue Print Direct Mail, додав: «Керівництво завжди звинувачує когось іншого, жахливе обслуговування, численні нещодавні підвищення цін, погані системи.

Але, подумавши, я просто впадаю у відчай, оскільки зрештою у нас є лише одна Королівська пошта, і якщо вони страждають, страждають наші клієнти, а це не добре для торгівлі. Я припускаю, що пан Кршетінський знав би про це і врахував це».

Фірма EP Group чеського мільярдера Даніеля Кршетінського наразі намагається придбати IDS (International Distributions Services plc, раніше Royal Mail Limited і Royal Mail plc, британська компанія, що надає поштові та кур’єрські послуги) у рамках угоди про викуп майже на £3,6 млрд. Окремо Королівська пошта повідомила, що торік вона заощадила 2000 тонн відходів, замінивши одноразові картонні чохли для візків на більш міцні версії багаторазового використання, які слугують до чотирьох років. Нові рукава, які були повністю розроблені та виготовлені власними силами, торік скоротили кількість відходів на 10% і допомогли Королівській пошті досягти мети скоротити відходи на 25% порівняно з базовим 2020/21 роком.

Власній інженерній групі Королівської пошти було доручено розробити заміну традиційним одноразовим тканинним і картонним вкладишам для візків, які використовуються в поштових центрах і офісах доставки, які були б багаторазовими, збільшували місткість і були б більш сумісними з автоматизованим обладнанням. Управління відходами є ключовою частиною стратегії «Кроки до нуля» Royal Mail, яка ставить перед собою мету досягти Net-Zero до 2040 року зі скороченням на 50% викидів Scope 1 і 2 до 2030 року.