Компанія також проситиме рекламодавців попереджати, якщо у рекламі показано події, які не відбулися, змінено кадри реальної події або навіть зображена реальна подія без справжнього зображення, відео- чи аудіозапису цієї події.
Нова політика компанії не вимагатиме розкриття інформації, якщо цифровий контент є «несуттєвим для заяви, твердження або питання, порушеного в рекламі», зокрема, це стосується регулювання розміру зображення, обрізання зображення, корекції кольору або підвищення різкості зображення.
Meta вже заборонила своєму віртуальному помічнику Meta AI створювати фотореалістичні зображення публічних осіб.
Оновлення політики, разом із попередньою заявою Meta про заборону політичним рекламодавцям використовувати інструменти реклами зі штучним інтелектом, сталися через місяць після заяви Meta про розширення доступу рекламодавців до рекламних інструментів зі штучним інтелектом, які можуть миттєво створювати фони, коригувати зображення та варіювати рекламні тексти.
Компанія Google оголосила минулого тижня про запуск аналогічних інструментів генерації реклами на основі штучного інтелекту і заявила, що планує тримати політику подалі від своїх продуктів, заблокувавши список «політичних ключових слів», які не можна використовувати як підказки.
Компанія Meta Platforms заявила, що з 2024 р. рекламодавці мають повідомляти про те, чи зображує змінена або створена ними реклама реальних людей, які роблять або говорять щось, чого вони насправді не робили, або чи створюють вони в цифровому вигляді неіснуючу людину, яка виглядає як реальна.