До придбання AccurioPrint C4065 «Друк-Плюс» не надавала послуги високоякісного кольорового цифрового друку. Тепер компанія друкує:

  • книжки на вимогу;
  • рекламні та маркетингові матеріали, флаєри, листівки, брошури, буклети, плакати, каталоги, зразки продукції, презентації продуктів;
  • зображення та професійні фотографії, ілюстрації, репродукції;
  • аматорські проєкти: вітальні листівки, фотографії, календарі, альбоми.

Особливість інсталяції AccurioPrint C4065 у «Друк-Плюс» — державна підтримка та отримання гранту від «Дія» на 250 тис. гривень. Ці гроші пішли на перший внесок на обладнання, а на іншу частину в Konica Minolta оформили «на виплат». 

Бажання податися на грант у «Друк-Плюс» виникло з початком війни: замовлень стало менше, почали думати про розширення асортименту продукції та підвищення якості послуг. «Ми ризикнули, тому що держава виділяє лише частину суми для купівлі такої техніки. Довелося вкладати власні кошти та зобов’язатися виконувати всі непрості умови гранту», — зазначає директорка друкарні Олена Добрянська

З подачею заявки не виникло жодих проблем, всі документи подавали онлайн. Процедура узгодження та підтвердження надання гранту зайняла місяць. Отримання коштів — ще до місяця.  

«Головне зрозуміти для чого держава виділяє грант і вже тоді створювати бізнес-план. А основна вимога та його мета — створення нових робочих місць. В своєму бізнес-плані я була впевнена на всі 100% — чітке формулювання пунктів, підкріплені фактами цифри, — говорить Олена Добрянська. — Важливу роль зіграло те, що в обладнання я готова була вкладати й свої кошти. До всього — ми працюємо вже понад 20 років та маємо власне приміщення». 

Олена Добрянська розмірковує про ділову етику як основу довгострокового успіху бізнесу. Маржинальність у поліграфії невелика, тому важливим пані директорка вважає не знецінювати свою важку працю та працю колег: кожна друкарня прагне залучити нових клієнтів та збільшити частку на ринку, але демпінг — не найкращий шлях до цього. 

Він може призвести до зниження якості продукції чи послуг через погіршення виробничих процесів або використання дешевших матеріалів. 

Демпінг може спричинити й руйнування конкурентного середовища на ринку. Коли одна фірма починає знижувати ціни, інші реагують так само, щоб зберегти позиції. Тотальне зниження цін несе загрозу для всіх учасників ринку.  

Олена Добрянська закликає колег залишатися чесними та відповідальними підприємцями, конкурувати на ринку якісними продуктами та послугами за справедливими цінами та дотримуватися всіх вимог законодавства.