Як показало дослідження KIM Study 2022, опубліковане у липні, 70% дітей користуються Інтернетом, причому частка дітей значно збільшується з віком (6-7 років: 38%, 8-9 років: 59%, 10 -11 років: 85%, 12-13 років: 99%).
З 10-11 років понад 50% дітей мають власний смартфон. При цьому спілкування з друзями та родиною за допомогою месенджерів та перегляд фільмів та відео становлять важливу частину використання Інтернету. Батьки при цьому неоднозначно ставляться до використання дітьми Інтернету: 86% бачать у цьому можливість дізнатися про щось нове. З іншого боку, 80% погоджуються з тим, що Інтернет небезпечний для дітей. Однак 68% батьків не використовують жодних технічних засобів для захисту дітей від небажаного контенту.
У дослідженні також робляться висновки про потребу розвивати комп’ютерні програми, які пропонують ігровий доступ до читання, а також використовувати цифрові медіа на шкільних уроках, щоб показати, що Інтернет також містить навчальний матеріал і може бути використаний для пошуку потрібної інформації для навчання.
При цьому зацікавлення до читання серед німецьких дітей зростає: якщо 2020 р. лише 17% дітей читали перед сном, то до 2022 р. ця цифра становила 25%. «Ми виступаємо за відродження казки на ніч. При цьому ми знаємо, що дітям, котрі регулярно читають, легше розвивати навички читання надалі», — каже професор, доктор наук. Симона С. Еміг.
Серія досліджень KIM («Діти, Інтернет, ЗМІ») проводиться щодвароки з 1999 р. Південно-Західною дослідницькою асоціацією медіаосвіти. Це репрезентативне дослідження визначає використання дітьми ЗМІ та Інтернету. Для дослідження 2022 р. в період з 2 вересня по 21 жовтня 2022 р. по всій Німеччині опитано 1219 дітей віком від 6 до 13 років та їхніх батьків.