«Після утворення Київської міської військової адміністрації, виконавчий орган Київради — КМДА — не мав можливості приймати розпорядження про надання, продовження, анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Водночас Верховна Рада не ухвалювала рішення про віднесення цих самоврядних повноважень і до компетенції КМВА», — йдеться в повідомленні.
Після вторгнення столичні підприємці спрямували на розгляд 852 заяви щодо розміщення реклами та 253 звернення для продовження дії дозвільних документів. Ці питання не вирішувалися, бо раніше не було зрозуміло, чия це компетенція під час воєнного стану.
За червень у Києві демонтували понад 2400 незаконних конструкцій. Це майже 6000 м² реклами. В Управлінні реклами КМДА пояснили, що найбільше демонтували строкатих та кринджових рекламних вивісок та конструкцій саме з фасадів будівель — 1451.

Загальний вигляд міста покращився також і завдяки прибиранню 624 штендерів, 202 рекламних конструкцій на парканах.
В Управлінні реклами повідомили, що найбільша демонтована конструкція — це тумба, що стояла окремо біля метро Теремки. Її площа була 88 м².
Роботи з очищення від незаконної реклами тривають на Позняках: на вул. Бориса Гмирі біля вул. Єлизавети Чавдар та Михайла Гришка (неподалік ДНЗ №132).
Демонтажі проводилися на вул. Анни Ахматової фасаду торговельного центру 68 конструкцій), просп. Миколи Бажана (Дарницький район), просп. Володимира Івасюка (Оболонський район), вул. Січових Стрільців (Шевченківський район), просп. Академіка Глушкова (Голосіївський район) та за іншими адресами.
Найбільше за червень було демонтовано незаконних вивісок і реклами на просп. Володимира Івасюка (неподалік парку «Наталка») — 185 конструкцій.

У «Київрекламі» заявили, що з будівель, розташованих на просп. Миколи Бажана у Дарницькому районі, зняли понад 200 вивісок та рекламних засобів. З них 141 конструкцію демонтували комунальники, ще 78 — власники закладів на вимогу Управління з питань реклами. Загалом площа демонтованої реклами становить 630 м².

Із початку 2023 року власники бізнесу вже подали більше 1,5 тис. заяв щодо отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Із них — більш як 1000 отримали позитивне рішення, за якими було встановлено пріоритет на розміщення конструкції. Динаміка пов’язана з тим, що під час дії воєнного стану Управління з питань реклами не мало повноважень видавати дозвільні документи. Заявники могли отримати лише пріоритет на розміщення рекламної конструкції.
Згідно рішення Київради із серпня в повному обсязі відновилося надання адміністративних послуг із видачі, продовження та анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

У Києві до кінця року планують демонтувати 25 тис. незаконних засобів реклами.