Водночас, виготовлення склотари дуже енерговитратне і, на думку багатьох експертів, набагато сильніше сприяє кліматичним змінам, ніж випуск алюмінієвого та пластикового паковання. Це причина переглянути усталені традиції. Особливо, якщо взяв на себе зобов'язаннязобов’язався скоротити вуглецевий слід до 2030 року на 50%, де 30% мають бути досягнуті за рахунок інновацій у галузі тари.

Програма Absolut Company Future of Packaging має на меті максимально скоротити відходи на всіх етапах виробничого циклу та оптимізувати використання природних ресурсів. Проєкт Paper Bottle — частина згаданої програми, що сприяв переливу найвідомішої горілки у світі зі скла у формований аналог із 57% вторинного паперу та 43% відновленого ПВХ. В Absolut до цього йшли відтоді, як у 2019 році, поряд з Coca-Cola, Carlsberg та L’Oréal Europe, стали частиною «Спільноти першопрохідників», створеної з ініціативи Paboco — постачальника паперових ємностей на біологічній основі.

Тестова партія перевпакованої горілки обсягом дві тисячі пляшок вперше з’явилася на ринку три роки тому. Безпосередньо причетний до цієї події директор напряму Absolut Future of Packaging Ніколас Апельквіст згадує: «Спочатку було розроблено прототип пляшки першого покоління з біорозкладного паперу, сертифікованого FSC, з бар’єрним шаром із переробленого пластику. Обидва матеріали можуть легко відокремлюватися один від одного і також окремо вирушати на переробку».