Така криза надвиробництва пов’язана з переходом торгівлі одягом в Інтернет. У «фізичних» магазинах місце на торговельних полицях завжди обмежене, тоді як Інтернет – нескінченні торговельні площі.
Використання традиційних технологій виробництва одягу на такому ринку дуже збільшує виробничі та складські витрати, а також ризики залишитися з непроданим товаром. Тому у виграші технологія прямого цифрового друку (DTG), яка дає змогу брендам виробляти продукцію «на вимогу», зводячи до мінімуму складські ризики та надаючи клієнтам вибір.
Також ця технологія дає змогу споживачеві обрати тип одягу (напр., футболку, толстовку, комбінезон, куртку, еластичні штани для йоги тощо), бажаний колір та нанести потрібний малюнок, просто обравши його на екрані комп’ютера.
Безперечно, для стандартних замовлень з великими накладами та невеликою кількістю кольорів і далі використовуватиметься трафаретний друк. Однак, якщо одяг треба виготовити у короткі терміни, з необмеженою кількістю кольорів, у невеликих кількостях (або лише кілька зразків), то безсумнівно потрібен цифровий друк.
Але при цьому клієнти, як і раніше, хочуть вишивку, сублімаційний друк та термотрансферний друк. Однак кожен із цих процесів займає багато часу, створює відходи та потребує різних машин з різними характеристиками та функціями.
І тут рішенням може стати технологія Kornit MAX. При її використанні за один виробничий етап можна отримувати 3D-зображення, ефекти вишивки, імітацію термотрансферного та сублімаційного друку.