На найближчий рік надій небагато — майже половина опитаних оцінює перспективи бізнесу у песимістичному ключі. А ось у тривалій перспективі більше половини розраховують на стабілізацію ринку.

На ринках, що розвиваються, доходи зросли на 24%, тоді як у розвинених економіках зростання знизилося до 8%.

Основним джерелом доходу залишається реклама. Трохи більше третини доходів приносить передплата друкованих та цифрових версій видань.

Витрати традиційні — редакційна діяльність, як і раніше, займає до третини витрат, наступна за витратами стаття — тиражування (20%).

Інвестиції в контент та технології (незважаючи на значні зміни у великих технологічних компаніях Meta та Twitter) є ключовими для сучасних видань. Також вважаються перспективними аналітика даних та інтелектуальні дані. Цифровізація контенту загалом оцінювалася респондентами як розвинутий напрямок (39%) чи новий (42%). Це свідчить про те, що зусилля з цифрового перетворення досягли прогресу, але потребують додаткової уваги.

Великі надії видавці покладають на штучний інтелект, очікуючи від нього найбільшого впливу на бізнес у найближчі три роки. Загалом видавці розуміють, що майбутнє — за сучасними технологіями, загальною цифровізацією та інвестиціями у НДДКР.