В опитуванні взяло участь 440 бізнес-лідерів з 11 країн, які посідають провідне становище у світовій економіці.

«Незважаючи на те, що компанії мають великі амбіції, вони нерідко не збігаються з діями, розрахунками та гарантіями», — коментує результати дослідження директор зі сталого розвитку Smurfit Kappa Гаррет Куїнн.

У той час як 63% компаній вважають, що повністю прозорі щодо того, як і чому приймають рішення у сфері сталого розвитку, майже третина опитаних (29%) висловилася, що дії їхніх компаній у сфері сталого розвитку рідко збігаються із заявами, і різниця між словом і ділом, як і раніше, наражає їхній бізнес на ризик звинувачень у грінвошингу. Грінвошинг (англ. greenwashing) — форма екологічного маркетингу, в якій широко застосовується зелений піар і методи, мета яких — ввести споживача в оману щодо цілей компанії з досягнення екологічності продукції або послуги, представивши їх у сприятливому світлі.

Використовується для створення міфу про екологічну орієнтованість компанії та збільшення продажів.

«У всіх мають бути амбіції, але стійкість — це набагато більше, ніж складання планів, — продовжує Гаррет Куїнн. — Слова мають поєднуватися з діями вже зараз. Компаніям слід чітко та прозоро повідомляти про прогрес, щоб їхні дії та проблеми були відомі зацікавленим сторонам».

11% компаній, співробітники яких відзначили серйозність планів досягнення вуглецевої нейтральності, випереджають інші за чотирма ключовими аспектами прозорості. Це відповідність планів та дій, вимірюваність прогресу, ефективна комунікація та підтвердження результатів прогресу незалежними експертами.

«Дослідження показало, наскільки важливою є прозорість для встановлення довіри, коли йдеться про сталий розвиток, — сказав фінансовий директор Smurfit Kappa Кен Боулз. — Клієнти, інвестори та інші зацікавлені сторони більше не хочуть зазнавати невизначеності. Також дослідження наголосило на важливості своєчасного інформування споживачів, які дедалі частіше вимагають від брендів чіткої правдивої інформації для прийняття більш обґрунтованих рішень. Три найбільш ефективними способами підвищення прозорості серед споживачів — це надання звітів про вплив на довкілля (47%), чітке маркування паковання (43%) та щорічні звіти про сталий розвиток (40%).