За даними управління, впродовж року здійснено контроль за 190 рекламоносіями:

  • у сфері зовнішньої реклами – 93;
  • у сфері внутрішньої реклами – 90;
  • друкованих ЗМІ – 5;
  • на транспорті – 2.

За результатами контролю виявлено 59 порушень: у сфері зовнішньої реклами – 35, внутрішньої реклами – 24.
Прийнято 3 рішення про визнання реклами недобросовісною.
До 43 порушників рекламного законодавства застосовано адміністративно-господарських санкцій на суму 49,6 тис. грн.
До державного бюджету 32 суб’єкта підприємницької діяльності сплатили у добровільному порядку адміністративно-господарські санкції на суму 22 тис. грн, та в судовому порядку 4 суб’єкти господарської діяльності сплатили штрафні санкції на суму 11 тис. грн.
«Фахівці відділу контролю постійно виконують моніторинг реклами, що поширюється на території області. Ведеться відповідна робота щодо виявлення порушень вимог законодавства про рекламу. Особлива увага приділяється контролю за дотриманням рекламодавцями вимог статті 22 Закону України «Про рекламу» щодо поширення зовнішньої і внутрішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів», – зазначає управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Сумській області.