Сміливість молодого генія від моди та лідера цифрових друкованих технологій, чия співпраця в галузі поліграфії триває вже три роки, породила новий проєкт: Юїма Наказато випустив колекцію одягу з переробленого текстилю, виготовленого за «рецептом» партнера, та представив його на Тижні високої моди в Парижі, а 25 січня влаштував виставку у Токіо.
За сировиною для тканини Наказато особисто їздив до Кенії, куди, як і в інші країни Африки, прямують великі обсяги відпрацьованого одягу з усього світу, і зібрав близько 150 кг відходів. Потім у гру вступив Epson: за допомогою методу сухого розволокнення було отримано понад 50 м нетканого полотнища і частково задруковано пігментними чорнилами на промислових широкоформатних струменевих принтерах Monna Lisa Direct-to-Fabric зі швидкістю друку 1744 м²/год, де встановлено вісім 4,7" друкувальних голівок PrecisionCore і використовуються пігментні чорнила Epson GENESTA, сертифіковані для роботи з натуральними матеріалами за стандартами GOTS (Organic textile certification). Юїма Наказато відомий своїм футуристичним стилем та технологічним підходом до створення одягу. Він одним із перших став використовувати в роботі 3D-друк та пошив кілька костюмів для Леді Гага та Ферджі.
«Незважаючи на те, що технологія сухого волокна Epson перебуває на ранніх стадіях розвитку, у поєднанні з цифровим друком пігментними чорнилами вона може запропонувати індустрії моди набагато стійкіше майбутнє, значно скоротивши споживання води й дозволивши дизайнерам свободу для повного творчого вираження», -- пояснює Хітоші Ігараші, виконавчий директор підрозділу рішень для друку Seiko Epson Corp.
У контексті сталої трансформації текстильної галузі та fashion-індустрії цифрові машини дедалі активніше конкурують з аналоговими, демонструючи набагато більш гнучкий та оптимізований підхід до перенесення зображення на тканину, в рази менш ресурсозатратний та набагато екологічніший, оскільки при цьому не потрібно витрачати воду, зайва кількість фарби, зате з’являється можливість запускати виробництво на вимогу.