Так у вересні 2021 року Dolce & Gabanna зробила одночасно цифровий та фізичний капсульний показ. В рамках колекції на аукціон було виставлено низку унікальних речей, переможці якого отримали як NFT, так і фізичну версію товару, виготовлену на замовлення. Загалом продажі в рамках шоу склали близько $6 млн.

Тоді ж Balenciaga випустила низку цифрових товарів для популярної онлайн-ігри Fortnite, а в грудні минулого року Ralph Lauren провів захід на онлайн-платформі Roblox, що дає змогу фанам марки придбати ексклюзивні модні штучки.

Nike придбала дизайнерське бюро цифрового взуття RTFKT і у квітні цього року випустила першу колекцію цифрових кросівок. Окремі пари взуття пішли за ціною $130 тис. Цифрова мода пропонує нові цікаві можливості для брендів, і, на думку Planet Tracker, маркам варто пошукати можливість взяти участь у ній. Однак це не має відволікати увагу від значних структурних змін, потрібних традиційній індустрії моди, якщо вона хоче досягти своєї мети щодо зниження впливу на довкілля.