«Заморожування продуктів – важлива частина ланцюга постачань, але ця технологія має одну ключову проблему, — кажуть розробники з EverCase. — Їжа містить воду, яка під час замерзання розширюється, розриваючи клітини. Цей ефект значно погіршує структуру продуктів, а після розморожування продукту рідина витікає, погіршуючи початкову якість товару».

Традиційна технологія охолоджених продуктів дає змогу зберегти їхню якість, але скорочення терміну їхнього зберігання призводить до значної кількості відходів у ланцюзі розподілу продуктів харчування. EverCase вирішує ці проблеми за допомогою пристрою, який встановлюється всередині морозильних камер та підтримує низьку температуру продуктів без утворення кристалів льоду, дозволяючи їм зберігати свою початкову якість та текстуру.

Пристрій EverCase працює в морозильній камері за температурі нижче 0° C, генеруючи імпульсні електричні та магнітні поля для перешкоджання заморожуванню продуктів. Технологія безпечна, не містить хімічних речовин і, як повідомляється, недорога у виробництві.

«Заморожування продуктів може продовжити термін їхньої служби та скоротити кількість харчових відходів, але після утворення кристалів льоду текстура та смак продуктів просто не ті, — каже Кріс Сомоджі, генеральний директор EverCase. — Технологія EverCase дає змогу вирішити цю проблему, доставляючи споживачам продукти з тією ж текстурою, смаком та якістю, що й того дня, коли їх доставили з ферми або з океану».

https://printindustry.ru/storage/2022/07/xerox-stocks.jpg

Технологію розроблено в Xerox PARC доктором Суджином Джуном, професором кафедри харчування людини, продовольства та тваринництва Коледжу тропічного сільського господарства та людських ресурсів Гавайського університету в Маноа. Технологія є предметом 13 публікацій та результатом 9 років досліджень. Наразі EverCase залучає раунд фінансування серії А.

Водночас акції Xerox впали майже на 40% з початку року, і зараз вони коштують близько 14 доларів, а у 2017-му коштували близько 30. На цьому фоні Seeking Alpha повідомила, що основні акціонери компанії Айкан (22% акцій) та Дисон (близько 10%) можуть відновити зусилля щодо вивчення варіантів злиття Xerox з будь-якою з компаній.