Президент Ucima Ріккардо Каванна зазначив: «З огляду на складності та обмеження 2021 р., відсутність виставок та уповільнення ланцюжка постачань, ми спостерігаємо справді визначний результат. Це сталося завдяки невпинній роботі наших компаній у галузі інновацій, пошуку інтелектуальних рішень та просування технологій made in Italy. У першому кварталі 2022 р. відбулося невелике падіння на -4,4% порівняно з аналогічним періодом 2021 р., але замовлення (зростання на 8%) дають надію на успішне продовження року. Цей рік ризикує виявитися менш блискучим, ніж минулий, через багато критичних проблем: від вартості сировини, зростання цін на транспорт до труднощів з пошуком деяких компонентів, які заважають постачати готові машини. Не кажучи вже про труднощі, спричинені санкціями проти країни-агресора росії.

У 2021 р. на експорт припало 78,4% (€6,46 млрд) від загального обсягу вироблених в Італії пакувальних машин. Після падіння на 4% у 2020 р. експорт повернувся до позитивного показника (+6,2%).

ЄС залишається основним регіоном, який споживає обладнання сектора (€2,15 млрд) — 40,8% від усього експорту пакувальних машин (+3,4% порівняно з 2020 р.). Азія втратила свої позиції (-4,4%), але залишається другим регіоном експорту — €942 млн (17,8% від загального обсягу). Третє місце посідає Північна Америка (€828 млн). Далі — Африка та Океанія: 9% італійського експорту пакувальних машин на суму €473 млн.

З погляду продукції, розподіл між харчовою та нехарчовою промисловістю становить 57,1% та 42,9% відповідно. Сектор продуктів харчування збільшив закупівлі на 8,8%, тоді як у категорії напоїв попит знизився на 3,4%, що дало сукупні зміни порівняно з 2021 р. +3,4% з обігом €4,7 мільярда. У непродовольчий сектор (тканини, тютюн тощо) пішло пакувального обладнання на €1,5 млрд, у фармацевтичний сектор — на €1,4 млрд, косметичний — 341 млн, «хімія, у т. ч. побутова» — 286 млн.

Домінуючим залишається обладнання для первинного пакування з 52,2% від обороту (€4,29 млрд від продажу цих машин), далі йдуть машини для вторинного пакування (20,7%) та машини для кінцевих ліній (130%). Технології маркування становлять 6,2% загального доходу.

Аналіз за обігом серед 633 італійських компаній, що виробляють пакувальне та обгорткове обладнання, демонструє явну кількісну перевагу малих компаній — фірм з обігом менше €10 млн (81%), вони генерують близько 16% від загального обігу. На 55 найбільших компаній з обігом понад €25 млн припадає 72% від усього обороту галузі.

Якщо рахувати окремо по країнах, то на першому місці — США, де продано машин на €756 млн. За ними Франція (€364 млн) та Німеччина (€316 млн). Китай залишається на четвертому місці, випереджаючи Велику Британію та Іспанію.