За останні два роки ланцюжки постачань було порушено внаслідок поширення інфекції Covid-19 по всьому світу, а також різких змін звичок купівлі під час пандемії.

Зростання обсягів замовлень допомогло підняти тарифи на морські перевезення та прибуток шипінгових компаній до рекордного рівня. Це призвело до проблем у портах та нестачі контейнерів, вантажних поїздів, водіїв вантажівок та складських приміщень. Контейнеровози перевозять понад 95% промислових товарів у світі.

За даними шипінгових компаній і операторів терміналів, які наводить WSJ, обсяги контейнерів, що прибувають, в 10 найбільших портах США з травня впали в середньому на 25%. За даними Морської біржі Південної Каліфорнії, портові оператори поступово очищають свої контейнерні склади, а черга суден, які чекають на швартування за межами Лос-Анджелеса і Лонг-Біч, минулого тижня скоротилася до 22 суден зі 109 у січні.