Німецький дослідний інститут Papiertechnische Stiftung проводить незалежні лабораторні тестування матеріалів, які застосовуються при виготовленні етикетки та паковання, у т.ч. оцінюючи ефективність видалення фарб та клеїв відповідно до норм та вимог Європейської ради з переробки макулатури.

Найбільш високий попит на самоклейні етикетки забезпечують автомобільна та харчова промисловість, а також логістика. За даними звітів Alexander Watson Associates (AWA), останні декілька років транспортні етикетки є найбільш швидко зростаючою частиною ринку. Ця тенденція посилилася з пандемією у 2020-2021 рр. через швидке зростання ринку електронної комерції (і, відповідно, обсягів поштових відправлень), і сьогодні транспортні етикетки забезпечують 15% загального попиту на етикетки в Європі.

У BASF визначають нові клеї як інноваційні, що легко видаляються на ранніх етапах переробки паперу та картону, і «вирішують цілу низку фундаментальних проблем вторинної переробки паперового та картонного паковання».

У 2020 р. BASF стала одним із засновників міжгалузевої коаліції CELAB, що просуває у т.ч. економіку замкненого циклу для самоклейних етикеток. За словами віце-президента BASF Томаса Шиле, «попит на паковання, що постійно зростає, зробив питання її вторинної переробки ключовим для пакувальної промисловості». Це стосується не лише самих пакувальних матеріалів, а й клеїв, що використовуються. І представлена ​​новинка в цьому плані «відкриває нові можливості для економіки замкненого циклу не лише в пакувальній галузі, а й у багатьох інших секторах».