У технічному дослідженні «10-річний прогноз проривних технологій у друкарстві» агенція Smithers оцінює ринковий потенціал 23 інновацій у поліграфії до 2031 року. Фахівці Smithers аналізують кожну з них, у т.ч. індивідуальний потенціал, вартість впровадження, ринкові та технічні бар’єри, а також провідних сучасних постачальників.
Тренди розділені на дев’ять тем:
- інновації у друкарських процесах включатимуть запровадження нових систем струменевого друку з фарбами високої в’язкості, що дасть змогу друкувати на нових субстратах. Також є потенціал для офсетного струменевого друку, коли зображення переноситиметься на проміжну поверхню і висушуватиметься до перенесення на кінцевий матеріал. Комерціалізація технології LEPx від HP підвищить швидкість тонерного друку. У традиційному друці більш високий рівень автоматизації збільшить ефективність флексографічних машин;
- основним двигуном ринку буде розробка цифрових систем для друку на пакувальних матеріалах (гофрокартоні, картоні та гнучких пластиках), а також інтегрованого цифрового фінішингу. Інші можливості в пакованні та за його межами з’являться внаслідок ширшого використання струменевого друку для прямого нанесення зображення на готове паковання та предмети;
- виробники фарб працюють над зміною складу фарб із використанням більш натуральних, екологічних компонентів для високоякісного друку на новому поколінні паперів, біополімерів та пластикових мономатеріалів;
- для робочих процесів основні можливості — ширша автоматизація та цифровізація комерційних та пакувальних workflow-систем. Це посилить інновації у роботизації та стимулює інсталяцію першого покоління коопераційних систем «працівник-робот» або «короботів»;
- спостерігатиметься розвиток у впровадженні програмних продуктів зі штучним інтелектом, призначених для друку, використання в дизайні, додрукарській підготовці та фінішингу;
- цифровізацію друку буде покращено одночасним поширенням мереж 5G та 6G. Інше стимулююче розвиток досягнення — комерційна доступність потужностей квантових обчислень через хмару;
- платформи доповненої реальності також знайдуть застосування для взаємодії у сферах B2B та B2C. Йдеться про більш чуйну технічну та сервісну підтримку від виробників та нові додаткові можливості друку для споживачів в освіті та рекламі.