До свого 15-річного ювілею бренд Soap & Glory у партнерстві з X-Rite обрала новий фірмовий рожевий колір та впровадила безпосередній цифровий контроль якості кольору. Це дало змогу значно скоротити колірні відмінності між друкованою продукцією та пакованням від різних постачальників.
«Перехід від фізичних еталонів кольору та візуальної оцінки до цифрового узгодження та затвердження значно покращив узгодженість кольорів друкованого паковання, — каже Крейг Девідс, менеджер із глобальної художньої обробки та друку No7 Beauty Company. — Замість витрачати час і гроші на суб’єктивне затвердження результатів друку від друкарень з усього світу, ми тепер можемо контролювати якість друку на декількох майданчиках за допомогою пов’язаних програмних рішень X-Rite та Pantone. Надання друкарням права відповідати за якість друку означає, що вони відвантажують продукцію, колір якої чітко відповідає нашим вимогам у цифровій формі, зберігаючи ідентичність нашого бренду на полицях магазинів. Це вигідно всім».
Раніше компанія Soap & Glory використовувала фізичний еталон для передачі колірних очікувань та швидкого узгодження з постачальниками друкованої продукції. Заснований на Pantone 701C, цей стандарт кольору Pantone допомагав спростити завдання постачальникам друкованої продукції, але згодом Soap & Glory помітила відсутність узгодженості кольорів у друкованому пакованні, місцях продажу, мерчандайзингу та маркетингових матеріалах.
У співпраці з X-Rite та Pantone No7 Beauty обрала новий колір, який був визначений X-Rite у цифровому вигляді та збережений у хмарі PantoneLIVE для легкого доступу всіх учасників робочого процесу дизайну, створення ілюстрацій та виробництва паковання. Друкарні тепер можуть отримати доступ до спектральних даних для складання рецептури фарби та перевірки якості друку.
Для оцінки та контролю кольорів друкованого паковання використовується сервер X-Rite ColorCert Scorecard Server. Постачальники друкованої продукції вимірюють виробництво ColorCert і відправляють оцінку завдання на сервер No7 Beauty. Це дає змогу компанії переглядати результати роботи постачальників, а друкарням – контролювати та узгоджувати якість власного друку.