ВСЕ ДЛЯ КЛІЄНТА


Print+: Розкажіть трохи про компанію, основні напрямки продажу.

Август Трейд: Наша компанія відома на ринку поліграфії України як постачальник різноманітних видів паперу та картону. Ми продаємо якісні та неповторні матеріали талановитим поліграфістам. Відповідно, професіонали своєї справи знають, як використати наші папери та картони задля створення дійсно якісної, а часом й унікальної продукції. Ми співпрацюємо з італійськими фабриками Cordenons та Fedrigoni. Вони є нашими основними постачальниками дизайнерського паперу та картону з величезною кольоровою палітрою, різноманітними фактурами та тисненням, а також особливими покриттями та ефектами. Декілька років тому ми відновили співпрацю з німецькою фабрикою Koehler, щоб, відповідаючи тенденціям ринку та запитам клієнтів, розширити наш асортимент дизайнерськими паперами, виготовленими з переробленої сировини. Такий технологічний процес жодним чином не позначається на якостях паперу, проте вартість переробленого паперу значно вигідніша. Крім дизайнерських картонів, наша компанія розвиває напрямок самоклеючих матеріалів. Більше 7 років ми співпрацюємо з компанією Ritrama Україна – постачальником самоклеючих плівок та паперів. Розвиток цього напрямку ми розпочинали з листових матеріалів, яких насамперед потребували наші клієнти. Проте вже сьогодні й рулонні плівки, й папери є невід’ємною частиною нашого асортименту. Для задоволення потреб видавництв у папері для друку книжок ми співпрацюємо зі шведською фабрикою Arctic Paper. Наразі постачаємо дизайнерську серію офсетного паперу Munken у чотирьох відтінках – від яскраво білого й до кольору слонової кістки. Ще в нашому асортименті ви знайдете крейдований папір – матові та глянсові папери ми продаємо від одного листа. Цікавою новинкою 2018 р. для нас і наших клієнтів стали рулонні матеріали оксамита на латексній основі від французької фабрики SEF. Цей товар набирає популярності серед виробників коробок та конвертів. Продукція з нього – символ витонченості та стилю.

Print+: Яке у вас співвідношення оптових та роздрібних продажів? Чи є якісь додаткові послуги: спецзамовлення, порізка, постачання позицій, що не представлені в каталогах?

А. Т.: Ми продаємо картон та папери від одного листа. Звичайно, цікавіше відвантажувати тоннами. Проте, коли ми допомагаємо клієнтові підібрати пару листів і при цьому бачимо його задоволення, – це не менша радість. Також «Август Трейд» надає послуги з доставки, порізки на формати, при цьому не лише на стандартні А3, А4 тощо, а й на специфічні розміри, що важливо для виробників Hand made-продукції. Крім того, ми можемо під замовлення привезти позиції, які відсутні на нашому складі, але представлені у каталогах фабрики. Це збільшує терміни виготовлення продукції для клієнта, але такі угоди, звичайно, цікаві для нас. Адже ми разом з клієнтом випробовуємо нові матеріали, незвичні кольори чи щільності, деякі позиції пізніше з’являються у нас на складі через зростання їхньої популярності на ринку поліграфії. Також однією з послуг нашої компанії є виготовлення конвертів стандартних форматів.

Основна мета компанії «Август Трейд» – робити вагомий внесок у розвиток ринку поліграфії, будувати зрозумілі та чіткі взаємовідносини з клієнтами та бути надійним трейдером.


Print+: Чи працюють представники компанії в інших містах? Де саме? Які послуги вони надають? ]

А. Т.: Так, у нас є представники у великих містах України: Дніпро, Одеса, Харків, Вінниця, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Львів тощо. Представники самостійно або за нашої допомоги надають ті ж самі послуги, які клієнти отримують у київському офісі. 

СПІЛЬНІ ПРОЕКТИ З ПАРТНЕРАМИ
Print+: Що для вас партнерство з колегами по цеху поліграфії? Наскільки для вас важлива взаємодія з ними?


А. Т.: Партнерство – це невід’ємна частина нашого життя. Завдяки співпраці з клієнтами народжуються нові проекти, реалізуються цікаві ідеї, і, найголовніше, – ми розвиваємося разом для створення якісної продукції. Практика тестування матеріалів на новому обладнанні дає змогу і нам, і клієнтам дізнаватися про використання картону/паперу та зрозуміти проблеми/технологічні схеми роботи. Ми дізнаємося про особливості поводження матеріалу в тому чи іншому способі друку. Відповідно, в нас з’являється можливість якнайкраще допомогти у виборі сировини для виготовлення поліграфічної продукції. Вагома частина нашої співпраці з друкарнями-партнерами –
це рекламні проекти, які розпочиналися з підготовки до виставок. Ми надавали папери, а клієнти виготовляли продукцію, на якій спеціалізуються. Такі роботи потрапляли до зацікавленої аудиторії. Сьогодні ми прагнемо здивувати клієнтів та запропонувати нові ідеї рекламним агенціям та дизайнерам, поширюючи матеріали та зразки готової продукції на виставках та презентуючи їх під час зустрічей.


Print+: Які найбільш цікаві спільні проекти Ви реалізували з партнерами?


А. Т.: Усі проекти досить важливі та цінні для нас – від візитівки, листівки до календарів, полігональних фігур та виставкових стендів. Наприклад, одним із останніх проектів є наша книга #АвгустБук. На її створення нас надихнули зустрічі з видавництвами, для яких використання дизайнерських паперів не є звичним. Вони потребували більш наочного матеріалу, ніж звичайні каталоги.
Разом з нашими партнерам – цифровими компаніями «Карбон Сервіс» та «Київська Друкарня», а також Друкарнею «Максвей» – ми створили зразок книги, де продемонстрували нестандартне використання нашого асортимента у друці книжок. Відгуки щодо цього проекту перевершили наші сподівання. #Августбук із захопленням зустріли не лише видавці, а й численні поліграфісти та дизайнери. Прикро лише, що випустили досить невеликий тираж. 

   

Зразки спеціальних видів друку на дизайнерських матеріалах та «фірмовий стиль» на Munken - від Друкарні «Максвей»

Спільно з компанією «Карбон Сервіс» було створено каталог на інноваційній машині MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S. Це обладнання для цифрового лакування та фольгування. Ми протестували різні папери та визначили ті, які найкраще підходять для такого виду друку: непоглинаючі матеріали у колекціях Plike, Slide, Ispira, Sosilk, Monalisa тощо. Нещодавно ми протестували також новий матеріал фабрики Fedrigoni – Soho Touch Class, який має спеціальний шар, що забезпечує стійкість до відбитків пальців, олії та води й гарантує ідеальний друк цифровим лаком та фольгою. 

Клієнти «Август Трейд» – це друкарні, видавництва, рекламні агенції, виробники паковання, вітальних листівок, конвертів та іншої корпоративної та весільної/святкової продукції. Це, що стосується масового виробництва. Але важливими для нас є й клієнти, яким треба виготовити лише одну листівку, альбом чи конверт для вітання. Можливо це буде гучною заявою, але наша компанія завжди робить інвестицію у можливі майбутні стосунки, якою б не була перша потреба клієнта в нашому товарі.

Цього року, за ініціативою друкарні «Весна» (Дніпро), з використанням нашого паперу було надруковано каталог на першій в Україні цифровій машині формату B2 – HP Indigo 12000 Digital Press. У цьому каталозі поєднано можливості друку HP Indigo на темних паперах та використання технології мікроембосінгу. Унікальність HP Indigo 12000 Digital Press полягає в тому, що завдяки збільшеному формату та друку білим кольором розширюються можливості використання дизайнерського паперу для створення кінцевого продукту.

Перший каталог друку на Ricoh, виготовлений «Київською Друкарнею»

Каталог друку цифрового лакування та фольгування на машині «MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S» (Карбон Сервіс)

Каталог цифрового друку на «HP Indigo 12000 Digital Press» з
використанням технології мікроембосінгу на обладнанні ВПК «Весна»


Print+: Але ви назвали далеко не всіх партнерів та згадали не про всі проекти, що було реалізовано останнім часом. Відомо, що «Август Трейд» плідно співпрацює й з постачальниками цифрових друкарських машин.


А. Т.: Це дійсно так. Ми маємо значний досвід співпраці безпосередньо з постачальниками цифрового обладнання у напрямку тестування матеріалів. Наприклад, із компанією MacHOUSE ми протестували друк на Canon ImagePRESS С850 ще задовго до початку активних продажів цієї ЦПМ на ринку України. Й уявіть собі: лише один з наданих зразків виявився непридатним для друку! Влітку цього року спільно з Konica Minolta Ukraine було виготовлено каталог, у дизайні якого вдало поєднано текстури й
ефекти матеріалів з якісним друком на Konica Minolta AccurioPress C3080. Є в нас і спільні плани щодо додаткового тестування інших матеріалів. Також ми протестували друк на поліпропіленових самоклеючих матеріалах Ritrama на першій в Україні рулонній машині для друку рулонної етикетки Konica Minolta AccurioLabel 190, інстальованій в
друкарні «Аладдин-Принт» (Харків). Й результати тестування були досить успішними. У нашій скарбничці досвіду є також каталоги друку на Ricoh, HP Indigo 5900, HP Indigo 5500 press, Xerox Versant тощо.

 

Тестовий друк на «Canon ImagePRESS С850» разом із компанією «MacHOUSE»

 

Каталог цифрового друку на дизайнерських і самоклеючих матеріалах на Konica Minolta AccurioPress C3080 (ініціатор проекту – Konica Minolta Ukraine)


ІНДУСТРІЯ ДРУКУ В УКРАЇНІ ТРАНСФОРМУЄТЬСЯ – «АВГУСТ ТРЕЙД» РЕАГУЄ НА ЦІ ЗМІНИ


Print+: Цифрові технології в поліграфії захоплюють ринок та перебирають його частину в інших напрямків поліграфії. Чи змінило це ваше ставлення до інших видів друку?

А. Т.: Зазначимо, що не лише цифровий друк потребує нашої уваги. Адже відомо, що дизайнерський папір найбільш придатний для шовкодруку та тиснення. Й хоча цифрові технології намагаються витіснити «ручну» роботу, шовкодрук неодмінно збереже у поліграфії особливе місце через свою неповторність та витонченість. Розвиток цифрових технологій вплинув на зменшення накладів у шовкодруці. Проте у цій сфері з’являється можливість не витрачати час на кількість, а вдосконалювати якість та створювати унікальні роботи, які неможливо виконати у цифровий спосіб. Тому шовкодрукарі завжди слідкують за тенденціями ринку та потребують постійної уваги. Тестування матеріалів на шовкодруці – лишається одним з наших пріоритетів. Ми активно вивчали питання щодо офсетного друку на дизайнерських матеріалах. На жаль, тестові випробування вдалося провести лише єдиний раз – у компанії «Вольф», 2008 року. Потім розпочалася криза, й проведення випробувань ускладнилося, бо ми не мали змогу надати необхідну кількість дизайнерських матеріалів, потрібних для випробувань. «Август Трейд» плідно співпрацює з виробниками тубусів та винної етикетки. Останні три-чотири роки трохи пожвавішав напрямок комерційного офсетного друку на дизайнерських матеріалах: надходять замовлення на дорогі матеріали, наклади зростають. Низка компаній («Принт24», «Діалог Прес», «Типографія від А до Я») друкують на дизайнерських складних матеріалах. Певне значення для зміцнення позицій у співпраці з офсетними друкарнями мало укладення угоди з Arctic Paper щодо постачання дизайнерських офсетних матеріалів компанії. Звичайно, вхідна вартість паперу дещо висока, але ми співпрацюємо з низкою друкарень Києва, Львова та Харкова, завдяки чому зміцнюємо позиції на офсетному ринку. 

Сьогодні ініціаторами спільних проектів стають вже самі клієнти. В нас сформувалась певна група партнерів-експериментаторів, досвіду та думці яких ми довіряємо. Наприклад, компанія Sky Solutions першою реагує на появу нових самоклеючих матеріалів та тестує друк на них, чи то на плівці, чи то на папері. Експертом у галузі складних «ручних» робіт є Друкарня «Максвей», яка заохочує реалізовувати креативні ідеї. Для вирішення специфічних питань цифрового друку ми звертаємося по допомогу до компаній «Карбон Сервіс» та «Київська Друкарня». Перелік можна продовжувати й згадувати представників інших напрямків поліграфії (каширування, виготовлення пакетів та коробок), а також видавців й навіть каліграфів.

Print+: Як змінилися побажання клієнтів щодо фактур, кольорів, колекцій чи особливостей виробництва останнім часом? Чи маєте ви прогнози щодо матеріалів, які користуватимуться найвищим попитом в найближчі роки?


А. Т.: Тенденції у вподобаннях щодо кольорів та фактур змінюються щосезону і щороку. Це зумовлено сезонністю, особливостями регіональних вподобань і звичайно розвитком технологій друку. Наразі популярним є весільний колір «Nude» – блідо-рожевий гладкий чи фактурний і з різними властивостями покриття. Дедалі частіше клієнти обирають зелений, коричневий та натуральний білий у колекціях, виготовлених з використанням бавовни, з природньою поверхнею, наприклад Wild та Materica. Важливу роль відіграють картони з переробленої целюлози колекції Creative. Це данина тенденціям збереження довкілля. При цьому велика палітра кольорів і невисока вартість робить їх популярними як для Hand made-виробів, так і для офсетного друку. Надзвичайно поширюється популярність оксамиту. Якщо спочатку через брак досвіду в роботі з ним клієнти були обережними, то тепер, після надання зразків для тестування, потреба у ньому значно зросла. Сьогодні можемо сміливо рекомендувати оксамит як найкращій у своєму класі матеріалів. Нагадуємо, що йдеться про всім знайомий Dainel, але тонкий на латексній основі з великим розмаїттям кольорів. Паралельно з продажем дизайнерських паперів розвивається напрямок самоклеючих матеріалів. Нещодавно ми побудували стосунки з «гігантами» поліграфії та познайомилися з новим для нас світом широкоформатного друку. Тепер маємо корисний досвід у роботі з рулонними матеріалами виробництва Ritrama.

Print+: Сьогодні на ринку продажів товарів та послуг спостерігається бум електронної комерції. Чи плануєте Ви посилювати напрямок онлайн-продажів товарів?

Оксамит на латексній основі придатен до багатьох видів поліграфічних робіт


А. Т.: Досить велика частина замовлень, особливо від виробників Hand made-продукції, надходить до нас онлайн – це замовлення на сайті. Наразі ми працюємо над його новою версією, аби прискорити оформлення. Звичайно, кращі результати дають телефонні розмови. Але сьогодення диктує інші умови. І ми також намагаємося йти назустріч клієнтам, використовуючи інструменти замовлення он-лайн та швидкої відповіді/спілкування через Viber та інші месенджери.

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Print+: Спектр та розмаїття матеріалів, що Ви завозите, приголомшує. Як Вам вдається оперативно ознайомлювати своїх клієнтів із появою нових колекцій, кольорів, форматів матеріалів?


А. Т.: Потреба задовольняти очікування клієнта є основним важелем розвитку нашої компанії. За появи нових позицій товару на складі ми інформуємо клієнтів усіма доступними способами: зустрічі, інформування за телефоном чи електронною поштою. Також ми робимо фото-/відеоінформаційну зйомку для Facebook та Instagram. І звичайно, найголовніше, намагаємося надати зразки нових паперів чи картонів усім зацікавленим у цьому. Водночас ми потребуємо зворотнього зв’язку та запитів від
клієнтів щодо новинок.


Print+: Одним з популярних трендів на ринку є екологічність. У напрямках виробництва (повторна переробка) та створення фактур у колекціях Ваших партнерів враховано цей тренд?
А. Т.: Найважливіше те, що основний наш папір є чистоцелюлозним та має сертифікати FSC. Крім того, ми пропонуємо декілька колекцій матеріалів, що містять у складі частково перероблену целюлозу, а також колекцію паперів Creative, повністю виготовлену з переробленої сировини. Цікавий і той факт, що на заводі Artic Paper у шведському містечку Мюнкедаль є бар, де подають воду, отриману після виробництва паперу, аби кожен міг переконатися, що вона є чистою і не шкодить екосистемі.
Попит на «еко-папір» зумовлено двома основними напрямками. Перший – це потреба знайти матеріал, за виглядом «схожий» на крафт, чи щось натуральне/природнє за кольором чи дотиком. І другий – дійсно знайти папір з переробленої сировини без використання шкідливих барвників чи відбілювачів. У нашому асортименті є зразки паперів/картонів, що відповідають обом потребам. Наприклад, найпопулярнішими серед таких колекцій є Flora, Materica, Wild, Creative, Canaletto та папір Sirio color Bruno.
Єдиним відкритим для нас питанням є наявність у програмі постачання різних видів крафтового паперу. Наразі ми можемо запропонувати схожі за кольором матеріали, але з асортименту дизайнерських паперів. Що ж до пакувальних видів справжнього крафту чи білого крафту, ми ще остаточно не вирішили, чи розширювати асортимент такими видами товару.

Тестовий друк на поліпропіленових самоклеючих матеріалах Ritrama на рулонній цифровій машині «Konica Minolta AccurioLabel 190» (друкувала
Konica Minolta Ukraine самостійно)

Тестові зразки на обладнанні Торгового Дому Гранд Афіш «HP Indigo 5900»

Демо зразки матеріалів та друку на HP Indigo 5500 press від «Юнівест Препрес»

Print+: На YouTube каналі «Август Трейд», як і в інших соціальних мережах , можна знайти велику кількість відеоматеріалів з цікавими сюжетами. Скажіть, це своєрідний підхід до SMM чи спосіб зґуртувати персонал?

А. Т.: І те, й інше, звичайно. Всі наші відео різні за змістом й переслідують різну мету. По-перше, це матеріали про нові надходження. Адже найпростіший спосіб повідомити про подібну подію – зробити пост у соціальних мережах. Також, ми знімаємо інформативні відео, щоб розповісти клієнтам про особливості нашого асортименту, окремі колекції, наводимо зразки використання. По-друге, ми ділимося з аудиторією тим, чим живе наша компанія, як розвивається, і які виклики ставить перед собою.


ПЛАНИ
Print+: Які плани на майбутнє у компанії «Август Трейд»? 

А. Т.: Ми добре розуміємо, куди рухатися, і знаємо, які аспекти нашої діяльності потребують вдосконалення. Звичайно, пошук цікавих матеріалів сприятиме розвитку ринку поліграфії, але на першому місці для нас – взаємовідносини з клієнтами. Що б хотілося сказати на завершення? Ми завжди відкриті для обговорення, тестування, створення приємних умов співпраці. Нам важливі бажання партнерів/клієнтів, бо ми розділяємо їхнє прагнення зробити продукцію неперевершеною.