Останнім часом такі екстраординарні явища як квантовий стрибок, квантове поле, та все, так чи інакше пов’язане з квантовою механікою, дедалі більше обговорюються в пресі та бентежать допитливий мозок не лише сучасних футурологів, а й наших колег по поліграфічному цеху.

 

Нелегке завдання

Здавалося б, а що ж спільного між квантовою механікою та поліграфією, та чи можливий квантовий стрибок в поліграфії взагалі?! Друзі, як нещодавно виявилося, він абсолютно можливий, і я хотів би поділитися з вами цим яскравим кейсом!

Цей стрибок став можливим завдяки компанії Coca Cola, а точніше, її представництву в Україні — компанії «Кока Кола Беверіджіс», беззаперечному лідеру інновацій та високих технологій, яка оголосила конкурс на оновлення та діджіталізацію власного корпоративного видання.

Отже, перед нами було поставлено надзвичайно складне та відповідальне завдання — зробити повний редизайн корпоративного журналу «Наше Коло»: формату, стилю, контенту — з можливістю застосування доповненої реальності.

Вкрай важливо, що випуск журналу присвячувався 20-ти річчю компанії «Кока Кола Беверіджіс Україна», і на його обкладинці треба було відобразити квантовий стрибок тривалістю у двадцять років: з поля, яке поросло бур’янами і травою, до сучасного високотехнологічного мега-заводу Coca-Cola. 

 

З PrintStore Group в поліграфії можливе все!

Концепцію масштабних змін корпоративного журналу було запропоновано Мариною Чикетою, головним редактором та ідеологом журналу, яка повірила в нас, і в те, що з PrintStore Group в поліграфії можливе все!

Друзі, годі й казати, скільки було в нас різних варіантів обкладинки, скільки ми питали в Google, як виглядає той квантовий стрибок, скільки брейнштормів проводили разом з професіональними дизайнерами нашої студії DesignStore, скільки безсонних ночей бродили по «квантовому» полю в пошуках оптимального дизайнерського рішення, але одного прекрасного ранку яскравий варіант обкладинки таки вималювався в нашій свідомості.

Уявіть собі молоду амбіційну дівчину (заводу Coca-Cola в Україні як раз виповнилося 20 років), яка сповнена енергії рухатися вперед, до нових перемог. Вона в окулярах, в лівому склі відображено пусте поле, а в правому — новий високотехнологічний завод! Ця ідея вразила всіх — і представників замовника, й прискіпливу редколегію журналу, й нас самих!)) Того ж дня обкладинку було одностайно схвалено!

 

Результат перевищив очікування!

Квантовий перехід у журналі реалізовано за допомогою доповненої реальності у форматі потокового відео, яке відображається на екранах смартфонів користувачів за допомогою програми Augmented Reality — Live Portrait. А на цьому відео — незабутні моменти новорічного корпоративу компанії, інсталяція новітнього обладнання й, нарешті, презентація масштабного проекту з захисту довкілля. 

Реалізації квантового стрибку також сприяла всебічна редакторська підтримка журналу Інною Шабатіною, гуру копірайтингу в корпоративних медіа, яка доповнила журнал цікавою корпоративною тематикою, інтерактивом, та доклала максимум зусиль для організації стрімкого творчого процесу та контролю дедлайну.

Отже, макет журналу вичитано, зроблено фінальні правки та відправлено в друкарню. Всі ми перебували в очікуванні виходу журналу в світ, а також у передчутті реакції читацької аудиторії — як вона сприйме такі рішучі зміни в журналі, як відреагує на квантовий стрибок?..

Друзі, результат виявився приголомшливим та перевершив усі очікування! Журнал вийшов дивовижним, надзвичайно цікавим і захоплюючим та викликав шквал позитивних емоцій співробітників компанії Coca-Cola, які високо оцінили рівень інтерактивності та сучасності журналу!

 

На основі цього яскравого кейсу можна запропонувати рекомендації для компаній, які опікуються корпоративною культурою та випускають власні корпоративні видання. А, головне, також хотіли б здійснити подібні квантові стрибки.

  1. PrintStore Group рекомендує переглянути концепцію інформативного наповнення журналу. Оскільки зазвичай аудиторія корпоративного журналу – це рядові співробітники компанії, основну увагу в журналі приділіть саме їм: висвітлюйте кейси особистого успіху і досягнень співробітників як в житті, так і безпосередньо в компанії. Популяризуйте видання серед простих співробітників компанії, зробіть кожен вихід видання очікуваним, активізуйте внутрішнє спілкування, обмін досвідом та яскравими кейсами з використанням доповненої реальності.
  2. За допомогою доповненої реальності у вигляді потокового відео в журналах можна зреалізувати безліч можливостей:
  • звернення керівництва компанії (бліц-новина, мотиваційний спіч від ТОП-керівництва компанії, вітання зі святами, Днем народження компанії, Новим роком та Різдвом);
  • розміщення мотиваційного відео про корпоративні цінності компанії;
  • відео з новинками компанії, які виходять на ринок;
  • електронний welcome book для новачків компанії;
  • програми навчання персоналу;
  • інтерв’ю зі співробітником компанії як висвітлення особистого кейсу.

 

***

Отже, при поєднанні креативу із доповненою реальністю квантові стрибки в поліграфії стають дійсно можливими. Сьогодні ми є свідками незворотності трансформування сучасних друкованих видань, зокрема журналів, каталогів та корпоративних медіа, в нові інтерактивні медіа, які відповідають вимогам часу з використанням високотехнологічних рішень передачі контенту.