PrimeLink B9100 — це чорно-білий пристрій, який друкує зі швидкістю до 136 стор./хв. та підтримує друк банерів розміром 330x660 мм. Останні оновлення включають нові додаткові подвійні подавачі великої ємності на два лотки збільшеного розміру — доступні як у стандартних моделях, так і в моделях з вакуумною подачею, що, за словами Xerox, підвищує ефективність виробництва за рахунок зменшення завантаження паперу та мінімізації часу простою.
У ПЗ для сервера друку Xerox EX B9100 Series Print Server, що працює на базі Fiery, додано підтримку Intelligent Printer Data Stream, що, за словами виробника, забезпечує безпечний і надійний транзакційний друк. Крім того, додаткова функція Job Vitals Light забезпечує миттєві «360-градусні» оновлення стану завдань, видимі по всьому виробничому цеху.
Виробник заявив, що PowerSplit Accelerator у FreeFlow Core інтелектуально розділяє великі або складні завдання для паралельної обробки, зменшуючи вузькі місця, покращуючи пропускну здатність та підвищуючи загальну ефективність робочого процесу.
Vision Connect, тим часом, тепер пропонує налаштовувані звіти даних, нові показники для вимірювання загальної ефективності обладнання, розширений прогностичний моніторинг для більшої кількості пристроїв та розширені можливості для перетворення даних на інтерактивні, візуально захоплюючі інсайти та аналіз.
«Ці нові можливості допомагають клієнтам братися за складні виробничі виклики, забезпечуючи видимість у реальному часі та розумнішу продуктивність, — сказав Террі Антинора, старший віце-президент і керівник відділу продуктів та інженерії Xerox.
— Розвиваючи наші виробничі та робочі рішення та відзначаючи творчі досягнення, ми позиціонуємо Xerox на передовій наступного покоління інновацій у друці».
Тим часом, розпочато прийом заявок на Xerox Best of the Best Awards for Print, якому вже сьомий рік.
Виставка відзначає креативність та майстерність клієнтів Xerox, які використовують спеціальні прикраси в цифровому виробничому друці. Серед категорій нагород: канцелярські товари, видавничі продукти, матеріали прямої поштової розсилки, паковання, вивіски, функціональні товари та маркетингові матеріали.
Прийом заявок відкрито до 19 вересня, а переможці будуть оголошені та відзначені наживо на Printing United у Флориді 23 жовтня.
«Наші клієнти продовжують дивувати нас тим, як вони розширюють межі можливостей друку, — сказала Лінн Баутіста, віце-президент і керівник відділу глобального портфоліо-маркетингу Xerox. — Це наш шанс відзначити цю досконалість та пролити світло на майбутнє друку».