Це дослідження IDC MarketScape оцінювало виробників друкарської техніки, які постачають відновлені пристрої та/або витратні матеріали на світовий ринок. Це обладнання відповідає таким самим стандартам, як і нова друкована техніка, а процес відновлення в основному здійснюється в регіонах Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA) та Північної Америки.

Запевняється, що аналіз IDC MarketScape ґрунтувався на методології, яка враховувала як якісні, так і кількісні критерії. Підсумкові дані відображені на діаграмі із зазначенням певної позиції кожного виробника.

Уздовж однієї з осей на графічній ілюстрації відбито сумарну оцінку «можливостей» пристроїв виробника, виведення їх на ринок та бізнес-успіхів рішень у короткостроковій перспективі. По іншій осі дається оцінка «стратегії» виробника, що відображає її відповідність запитам клієнтів за три-п’ятирічний період. Розмір сектора відповідає займаній кожним виробником частці ринку.

Крім того, у звіті IDC MarketScape зазначено зростаючий попит з боку технологічних компаній на повторне використання друкованих пристроїв та витратних матеріалів, оскільки екологічна стійкість, як і раніше, залишається пріоритетом бізнесу. Акцент зміщується з підтримки загальних екологічних ініціатив виконання конкретних вимог економіки замкненого циклу. Ricoh вперше почала відновлювати свої монохромні БФП ф. A3 у 1997 р., а відновлення тонерних картриджів стартувало у 2000 році.