Продажі систем зросли майже на 40%, Scodix зафіксувала зростання регулярних доходів на 4%. На drupa 2024 компанія отримала на $13 млн нових замовлень на 17 систем. На виставці компанія представила моделі Scodix Ultra 6500 SHD і 2500 SHD.

Генеральний директор і співзасновник Елі Грінберг сказав, що 2024 р. став «вирішальним моментом для Scodix». «Ми успішно перейшли до зростання, орієнтованого на прибутковість, підтверджуючи нашу стратегічну спрямованість на інновації, успіх клієнтів і операційну досконалість.

Запуск нашої технології Ultra SHD наступного покоління на drupa 2024 у поєднанні зі стратегічним партнерством із світовими лідерами пакування значно зміцнили наші позиції на ринку».

Scodix повідомила, що ринок цифрових прикрас зріс на 14,2% — «найвищий темп зростання в галузі» — завдяки підвищенню попиту на спеціальне та преміальне паковання, вироби класу люкс, короткі наклади та захищений друк. Було наведено дослідження, згідно з яким обсяг загального ринку систем для прикрас становить понад $6 млрд, а щорічні витрати на витратні матеріали становлять понад $2,5 млрд.

Наразі Scodix має 400 систем, встановлених по всьому світу. Scodix також співпрацює з постачальниками, включаючи Winter & Company, Fedrigoni, Gmund і Mondi, щоб прикрашати різноманітні підкладки, включаючи шкіряні матеріали, полотно та некрейдований папір. Компанія також посилює свої повноваження щодо стійкості, посилаючись на вуглецевий слід у сім разів менший, ніж при застосуванні аналогових методів прикрашання.

Компанія Scodix була заснована в 2007 р. Кобі Баром і Грінбергом, які привнесли в своє нове підприємство інженерний досвід HP Indigo і NUR/HP Scitex.

Фірма вперше показала свою продукцію у Великобританії на Ipex 2010.