За одну хвилину ця лінія здатна наносити повнокольорове зображення (CMYK) пігментними чорнилами на водній основі на 15 коробок різної висоти вагою до 35 кг. Область друку лімітована за шириною 285 мм, а по довжині обмежена лише відповідним розміром коробки, що задруковується. Завдяки Print’it усувається потреба використовувати декілька SKU фірмових або попередньо надрукованих коробок, оскільки лінія дає змогу брендувати коробки різної висоти в рамках стандартизованих налаштувань. Новинка здатна працювати в тандемі з машиною для автоматизованого підрізування та задруковування коробок Cut’it! EVO або з іншою аналогічною системою для додавання індивідуальних повнокольорових зображень у межах однієї лінії.
Можливість брендингу картонних паковань на одній лінії буде популярна в підприємств зі сфери логістичних послуг, електронної комерції та інших галузей, що виконують замовлення, що потребують персоналізації паковання, наприклад, обмежені за часом пропозиції, сезонні дизайни, повідомлення про дні народження та багато іншого. «Рішення Print’it! відкриває нові можливості персоналізації для автоматизованих пакувальних ліній, які цікаві як з погляду логістики, так і для маркетингу», — зазначив директор з автоматизації Ranpak Брайан Боутнер.
Компанія планує представити Print'it! у складі промислової лінії Cut’it! EVO на виставці ProMat 2025, яка відбудеться у Чикаго (США) з 17 по 20 березня 2025 року.