Пакет складається з ефектного мідного циліндра з тонкими гравірованими деталями, елегантної темно-червоної стрічки з патинованою пам’ятною монетою та інноваційної пружинної кришки, що відкривається.

Разом кожен елемент дизайну розроблений, щоб створити вишуканий тактильний досвід, який резонує з споживачами ще довго після початкового досвіду розпакування. Пачка вшановує видатну історію The Glenlivet, яка почалася на початку 19 століття, коли її засновник Джордж Сміт почав нелегально виробляти спиртні напої у віддаленій долині Лівет.

«Віскі став фаворитом короля Георга IV, незважаючи на незаконне виробництво, — пояснив Пол Гамільтон, керівник відділу продажів і маркетингу Hunter Luxury. — Коли зміни в законодавстві дозволили отримати ліцензію на дистиляцію алкоголю, Сміт зіткнувся з погрозами з боку інших нелегальних дистиляторів і став першою людиною, яка отримала законну ліцензію на дистиляцію в Шотландії, постійно маючи при собі два пістолети для захисту.

«Небагатьом брендам пощастило мати таку барвисту історію, як The Glenlivet, — додав Гамільтон. — Ви не можете написати кращу історію, тому для нашої команди, яка пишається тим, що розповідає історії брендів за допомогою паковання, це стало непростим завданням. Як завжди, те, що відрізняє хороше паковання від чудового паковання – і чудове паковання від паковання Hunter Luxury – це деталі. Виявлення тих атрибутів дизайну, які справді змінюють різницю, передбачає тісну співпрацю між усіма сторонами – для цього проєкту, нами, командою The Glenlivet та їх дизайнерським агентством JDO Global». У концепції використано мідь, щоб нагадати про класичні мідні дистиллятори, які використовувалися на винокурнях впродовж десятиліть. Щоб забезпечити високоякісну естетику, яка була довговічною, Hunter Luxury розробила конструкцію з анодованого алюмінію, яка була оздоблена матовою міддю. Крім забезпечення потрібного рівня довговічності та стійкості до корозії, це також гарантувало, що паковання можна буде переробити, якщо споживач забажає його утилізувати.

Ми хотіли використати унікальну історію The Glenlivet, щоб створити паковання, подібне до інших, — сказав Гамільтон. — Кожен елемент дизайну — це данина поваги цій історії, від вигравіруваного тексту до деяких більш тонких елементів дизайну. Це є прикладом уваги до деталей нашою торговельної марки, поєднуючи глибоке розуміння спадщини клієнтів із передовим, провідним на ринку дизайном і виробничими можливостями».