Підсумком застосування розробки стало не лише розрахункове зниження вуглецевого сліду на 20%, а й чотириразове збільшення числа паковань, що завантажуються в автомобільний фургон, з продукцією. Зменшена товщина стін коробів дала змогу компанії заощадити на матеріалах.
Енн Куртіс, керівник напряму паковання для електронної комерції DS Smith: «Ми раді, що змогли запропонувати пакувальне рішення, яке зменшить викиди вуглекислого газу в атмосферу та скоротити кількість транспортних засобів на наших дорогах».
Бен Сімс, операційний директор Goodrays: «Робота з DS Smith над цим пакованням дозволила нам не лише створити продукт, що відповідає потребам клієнтів, а й підвищити рівень прибутковості нашої молодої компанії, що швидко зростає».