Наразі High Caliper доступний у Європі на нових машинах Pro C9500, а також ЦДМ можна модернізувати. Виробник заявив, що сервіс High Caliper Media Customization дасть змогу користувачам орієнтуватися на зростання за допомогою ринкових можливостей, починаючи від карт лояльності та подарункових карток і закінчуючи товстими медіа-брошурами, розкішним пакованням на замовлення, картонними коробками для харчових продуктів, які впливають на пряму поштову розсилку, і на місці покупки ( POP).
Ricoh заявила: «Універсальний та чутливий чіткий, яскравий та різкий друк з вбудованою персоналізацією та можливостями кодування на важчих підкладках підтримує економічно ефективне надання прибуткових коротких тиражів, індивідуальних пропозицій та локалізованої реклами».
Саймон Айзекс, національний директор Ricoh UK Graphic Communications: «Це останнє вдосконалення надасть комерційним друкарням додаткові переваги, які відкриють ринкові можливості та джерела доходу, водночас сприяючи екологічним практикам, особливо в індустрії подарунків і карток лояльності».
Ервін Бусселот, директор з бізнес-інновацій та рішень у Ricoh Graphic Communications: «Послуга High Caliper Media Customization є останнім удосконаленням для Pro C9500 і демонструє наше незмінне прагнення розвивати виробничу універсальність наших цифрових систем. Це вдосконалення підтримує ширший спектр захоплюючих можливостей застосування, що дозволяє нашим клієнтам розвивати свій бізнес. Це включає виробництво карток лояльності та подарункових карток, а також інноваційну співпрацю, як-от нещодавно оголошене партнерство з Green Gift Cards. Це також відкриває нові можливості в сферах високої прибутковості, таких як розкішні візитні картки, гойдалки та паковання подарункових карток».