Студенти кинули виклик Bria та HP переосмислити культову етикетку Nutella® через призму різних течій мистецтва, включаючи кубізм, імпресіонізм, поп-арт тощо, щоб зробити кожну баночку унікальним мистецьким витвором. Компанія Eurostampa, відома своїми високоякісними етикетками для вина, ігристого вина, алкогольних напоїв, шоколаду, паковання для харчових продуктів і косметики, вже кілька років співпрацює зі студентами Університету гастрономічних наук Полленцо (Італія), і програми DAAP (Дизайн, архітектура, мистецтво та планування) Університету Цинциннаті (Огайо).
Восьма ітерація Envelope 8 зосереджена на використанні ШІ для створення унікальних етикеток Nutella®, розсуваючи межі персоналізації та художнього вираження за допомогою технологій.
Платформа Bria відома створенням персоналізованого візуального контенту, зберігаючи сувору відповідність нормам щодо авторського права та конфіденційності, що робить її ідеальним рішенням для брендів, які шукають персоналізовані, масштабовані дизайнерські рішення. Інтеграція платформи Bria з технологією «HP Spark» HP SmartStream Designer дала змогу створити 9000 унікальних етикеток Nutella®. Це досягнення демонструє потенціал ШІ трансформувати індустрію друку змінних даних.
HP SmartStream Designer, компонент PrintOS Creativity Power Pack, надає найсучасніші можливості для друку змінних даних. ПЗ дає змогу створювати необмежену кількість варіантів дизайну паковання та використовувати «HP Spark» для автоматизованого створення дизайну на основі ШІ, зберігаючи незмінну якість під час великомасштабного персоналізованого друку.
Проєкт Envelope 8 продемонстрував ці можливості, бездоганно поєднавши дизайни, створені ШІ, із цифровими друкарськими машинами HP Indigo від Eurostampa, продемонструвавши складну інтеграцію творчого ШІ та передової технології друку.
«Ця співпраця є значним кроком вперед у тому, як провідні бренди можуть ефективно використовувати безризиковий генеративний візуальний штучний інтелект, водночас надаючи пріоритет креативності та персоналізації, забезпечуючи передбачуваність і контрольованість результату, — сказав д-р Яір Адато, співзасновник і генеральний директор компанії Bria. — Завдяки успішному об’єднанню додатків візуального покоління ШІ з можливостями промислового друку проєкт встановлює новий стандарт як для індивідуального паковання продуктів, так і для комерційного використання візуального ШІ в цілому».
«Це підтвердження концепції Nutella® є прикладом трансформаційного потенціалу поєднання ШІ, досвіду дизайну та технології цифрового друку, — сказала Джоан Перес-Періко, віце-президент і глобальний керівник відділу ПЗ та рішень HP Industrial Print. — Проєкт демонструє, як спільні інновації можуть революціонізувати персоналізоване паковання, створюючи унікальні споживчі враження, зберігаючи послідовність бренду».
«У Eurostampa ми прагнемо сприяти інноваціям і креативності через наше партнерство. Залучаючи студентів до реальних проєктів, ми вдосконалюємо дизайн етикеток і надаємо цінні освітні можливості, щоб переконатися, що наші етикетки відповідають очікуванням споживачів покоління Z», — говорить Ріккардо Совень, директор з маркетингу та інновацій Eurostampa.