Одна з основних цілей розробки — забезпечити максимальну екологічність та стовідсоткову переробку нового пакувального рішення.
Хоча стилісти Outfittery підбирають комплекти одягу відповідно до особистих уподобань та розмірів клієнтів, ті, після отримання замовлення, можуть щось із запропонованого собі залишити, а щось повернути. Тому так важливо було створити багаторазове гофрокартонне паковання. Замовлення на його розробку було розміщено в компанії Thimm, дизайнери якої, базуючись на вже існуючих рішеннях, спроєктували новий варіант і провели логістичні випробування, щоб переконатися, що паковання здатне витримати кілька експлуатаційних циклів.
Крім цього, багаторазове використання вигідне й з екологічної точки зору, оскільки дає змогу скоротити розмір так званого вуглецевого сліду, що формується в результаті виготовлення та утилізації пакувального рішення. Індивідуальний підхід до замовника доповнив використання технології цифрового друку, за допомогою якої на кожну коробку наноситься унікальний цифровий код, за яким відстежується проходження кожного замовлення. Крім того, зникає потреба у додаткових етикетках або інформаційних вкладках.
Короби у вигляді валізи, що щільно закривається, спроєктовані в п’яти розмірних конфігураціях, виготовляються з гофрокартону профілів B або BE і оснащені зручною вбудованою ручкою для перенесення.