Виготовлене з використанням коричневого тестлайнера компактне паковання дало змогу скоротити обсяг матеріалу, що витрачається і знизити кількість фарби для друку графічної та текстової інформації. Як зазначив представник ZeroPackaging, нову розробку відрізняє ідеальний баланс між зовнішньою естетикою, екологічністю та функціональністю. У процесі ребрендингу паковання Ziggo було прийнято цілеспрямоване рішення друкувати саме на коричневому тестлайнері, а не на звичайній білій підкладці.
«Оскільки друк на кольоровій поверхні робить кольори менш яскравими, ми ретельно пропрацювали деталі дизайну, щоб втілити в життя новий візуальний стиль Ziggo, зберігши при цьому цілісність бренду, — наголосили в компанії. — Мінімалістичний дизайн на коричневому тлі повністю відповідає концепції сталого розвитку Ziggo. Використовуючи менше чорнила та матеріалів, нам вдалося створити приголомшливий бренд, який є не лише екологічним, а й інноваційним».