Як зазначила Валері Хорніг, офіційний представник Thimm, використання легшого, виготовленого з гофрокартону профілю «В» паковання дало змогу скоротити кількість сировини, що використовується для його виготовлення, та його сумарний фізичний обсяг. Останнє дало можливість знизити кількість палет для транспортування коробок, і, в результаті, скоротити на 40 одиниць кількість транспортних фур, які щорічно відправляються в логістичні хаби DocMorris.

«В результаті, — підкреслила Хорніг, — завдяки застосуванню нового паковання наш клієнт зміг отримати від її впровадження негайний економічний та екологічний ефект».

На зовнішньому боці гофрокоробів за допомогою одноколірного флексографічного друку наноситься вся потрібна транспортна інформація. Внутрішня поверхня верхніх клапанів стала місцем розміщення кольорової маркетингової інформації партнерів і дистрибуторів DocMorris, що виключило потребу розміщувати в коробках додаткові рекламні вкладення. Застосування методу повнокольорового цифрового друку всередині коробів не лише помітно покращило візуальне сприйняття упакованого товару при їхньому відкритті, але й дозволило оперативно варіювати як дизайн, так і інформаційне наповнення зображень, що наносяться.

«Приклад нашої співпраці з DocMorris наочно продемонстрував, як можливості та переваги паковання, доповненого засобами цифрового друку, дозволяють перетворювати просту транспортну тару з джерела витрат на джерело прибутку» – насамкінець підкреслила Хорніг.