Отримані дані ставлять під сумнів поширену серед брендів практику застосування заходів безпеки, щоб уникнути розміщення реклами в новинному контенті. Це дає змогу брендам підтримувати стабільне сприйняття незалежно від навколишнього медіа-середовища. Ключові результати:
- половина користувачів, імовірно, зацікавиться поляризованим новинним контентом; кожен третій користувач, імовірно, позитивно відреагує на бренди, які рекламуються разом із кримінальними, політичними або скандальними новинами;
- понад 80% користувачів вважають, що реклама навколо поляризаційного контенту не вплине негативно на сприйняття бренду;
- рекламні формати Daily Mail привертають значно більше уваги, ніж галузеві еталонні показники, оскільки показ реклами та довша увага сприяють кращій запам’ятовуваності бренду;
- мобільні формати Daily Mail перевершують галузеві контрольні показники уваги в середньому на понад 96%, а настільні формати перемагають галузеві контрольні показники уваги в середньому на понад 32%.
Формат Daily Mail TikTok привернув найбільше уваги загалом і мав значний вплив на взаємодію з брендом. Відеоблок Daily Mail був значним у стимулюванні намірів покупки, блок каруселі вмісту значно збільшив час взаємодії, а блок мобільного x-stream був найбільш оптимально ефективним рекламним блоком, сприяючи найвищому запам’ятовуванню серед респондентів із найкоротшим генеруванням уваги.
«Мільйони людей стикаються з заголовком Daily Mail впродовж доби, і наше дослідження доводить, що на запам’ятовуваність бренду серед наших постійних читачів не впливає те, що може бути на домашній сторінці чи в нашій стрічці TikTok, — говорить Лінда Віллані, директор відділу доходів Офіцер. — Наш бренд є одним із найпопулярніших на планеті, і ці висновки підкреслюють величезні можливості, які бренди мають, співпрацюючи з нами».
У дослідженні опитано 1200 споживачів у США, щоб оцінити увагу до реклами на відео-, мобільних і настільних платформах Daily Mail, а також в обліковому записі новин TikTok. Lumen використовувала ПЗ для відстеження переглядів, щоб виміряти увагу респондентів до повідомлень бренду та проаналізувати ефективність рекламних оголошень, що розміщуються поруч із новинним вмістом.