Отримані дані ставлять під сумнів поширену серед брендів практику застосування заходів безпеки, щоб уникнути розміщення реклами в новинному контенті. Це дає змогу брендам підтримувати стабільне сприйняття незалежно від навколишнього медіа-середовища. Ключові результати:
- половина користувачів, імовірно, зацікавиться поляризованим новинним контентом; кожен третій користувач, імовірно, позитивно відреагує на бренди, які рекламуються разом із кримінальними, політичними або скандальними новинами;
- понад 80% користувачів вважають, що реклама навколо поляризаційного контенту не вплине негативно на сприйняття бренду;
- рекламні формати Daily Mail привертають значно більше уваги, ніж галузеві еталонні показники, оскільки показ реклами та довша увага сприяють кращій запам’ятовуваності бренду;
- мобільні формати Daily Mail перевершують галузеві контрольні показники уваги в середньому на понад 96%, а настільні формати перемагають галузеві контрольні показники уваги в середньому на понад 32%.
Формат Daily Mail TikTok привернув найбільше уваги загалом і мав значний вплив на взаємодію з брендом. Відеоблок Daily Mail був значним у стимулюванні намірів покупки, блок каруселі вмісту значно збільшив час взаємодії, а блок мобільного x-stream був найбільш оптимально ефективним рекламним блоком, сприяючи найвищому запам’ятовуванню серед респондентів із найкоротшим генеруванням уваги.
«Мільйони людей стикаються з заголовком Daily Mail впродовж доби, і наше дослідження доводить, що на запам’ятовуваність бренду серед наших постійних читачів не впливає те, що може бути на домашній сторінці чи в нашій стрічці TikTok, — говорить Лінда Віллані, директор відділу доходів Офіцер. — Наш бренд є одним із найпопулярніших на планеті, і ці висновки підкреслюють величезні можливості, які бренди мають, співпрацюючи з нами».
У дослідженні опитано 1200 споживачів у США, щоб оцінити увагу до реклами на відео-, мобільних і настільних платформах Daily Mail, а також в обліковому записі новин TikTok. Lumen використовувала ПЗ для відстеження переглядів, щоб виміряти увагу респондентів до повідомлень бренду та проаналізувати ефективність рекламних оголошень, що розміщуються поруч із новинним вмістом.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

