Amazon контролює майже 40% ринку електронної комерції США, обробляючи 66 000 замовлень у всьому світі щогодини. З огляду на те, що 60% продажів здійснюють незалежні продавці, платформа надає унікальну можливість для підприємців електронної комерції розширити охоплення, і в 2023 р. середній річний обсяг продажів продавців у США перевищував $250 000.

«Інтеграція Amazon/Gelato допомагає розширити можливості глобальної економіки, об’єднавши найбільший у світі онлайн-ринок із найбільшою у світі мережею для виробництва на вимогу, — каже засновник і генеральний директор Gelato Генрік Мюллер-Хансен. — Широке охоплення Amazon і надійна мережа місцевих виробників Gelato дають будь-кому змогу розширити свій бізнес у спосіб, який буде кращим для людей і планети».

Напередодні святкового сезону продавці можуть запускати нові продукти та швидко налаштовувати свої пропозиції відповідно до тенденцій і попиту. Потім їхні замовлення виготовляються та доставляються через місцеві виробничі центри та дистрибуторів у США – ближче до кінцевих клієнтів. Це пришвидшує час доставки під час періоду найбільшої активності електронної комерції, тож продавці можуть продавати впродовж довшого періоду часу, поки пакунки все ще надходять на свята вчасно.

Оскільки відстані транспортування коротші, а продукти виробляються в міру їхнього продажу, викиди вуглецю та відходи від перевиробництва скорочуються, що надає продавцям унікальну конкурентну перевагу.

Інтеграція Gelato, яка наразі доступна для торговців, які продають на ринку Amazon у США, дає змогу виробникам масштабувати свої магазини Amazon без попередніх витрат або управління запасами, доставкою чи логістикою. За допомогою зручних інструментів Gelato продавці можуть за лічені хвилини розробляти та запускати продукти — від настінних картин і календарів до сумок і спортивного одягу.

Після розміщення замовлення Gelato піклується про виробництво та доставку, звільняючи час виробників на те, що вони вміють найкраще — створювати. Ця локальна модель на вимогу, унікальна для Gelato, не лише мінімізує витрати, але й зменшує відходи та викиди вуглецю, що робить її екологічним вибором для наступного покоління електронної комерції.