На честь творчого партнерства з Інститутом кольору Pantone відомий німецький виробник настойки Jägermeister випустив лімітовану серію наборів напою з дизайном паковання та вмісту виключно в нових фірмових кольорах «Herbal Green» (трав’яний зелений) та «Culture Orange» (культивований оран).

На думку Jägermeister, ці кольори уособлюють дві його протилежні сторони, які разом створюють збалансоване ціле. Яскравий та насичений помаранчевий колір символізує пристрасть бренду до блискучих ночей та міське обличчя Jägermeister, а благородний насичений зелений колір символізує глибоку повагу до природи, натуральних інгредієнтів та майстерності, що вкладається у створення преміального продукту. Обидва варіанти ексклюзивних дизайнерських наборів виконані в мінімалістичному матовому виконанні, включаючи матову пляшку об’ємом 0,7 літра з унікальним номером, етикетку Pantone, чарку та аксесуар такого самого відтінку.