Прогнозується, що витрати на рекламу в Європі зростуть на 5%, причому роздрібні медіа, соціальні медіа та онлайн/передплатне телебачення (CTV) є одними з найшвидше зростаючих сегментів. Прогнози, отримані від компаній, які працюють у більш ніж 100 країнах, передбачають, що рекламні фірми Pureplay, тобто продавці онлайн-реклами, матимуть 14% збільшення доходів від реклами цього року, а Meta, Amazon і Alphabet отримають ще більше зростання.
Джеймс Макдональд, директор із даних та прогнозування у WARC, пояснив, що за останнє десятиліття світовий ринок реклами подвоївся, а домінування технологічних гігантів у 2024/25 рр. є продовженням тенденції, коли велика трійка компаній залучила сім
на кожні 10 додаткових доларів на рекламу за останні 10 років.
Він додав: «З огляду на те, що роздрібні медіа, як очікується, очолять зростання витрат на рекламу в найближчі роки, і з появою нових, різноманітних гравців у продажу реклами – від Uber до Chase – ми знову бачимо цінність власних даних у таргетингу, з правильним повідомленням у потрібний час. Такі дані в поєднанні з новими вдосконаленнями штучного інтелекту становитимуть структуру рекламної індустрії на наступне десятиліття та далі».
У розмові з Printweek Макдональд зазначив, що 2024 р. також став успішним роком для традиційної реклами завдяки насиченому календарю подій: «Основними причинами глобального зростання цього року є краща ефективність традиційних медіа завдяки великим спортивним подіям, а також потужний президентський цикл у США. Крім цього, основні онлайн-платформи починають отримувати переваги нових інструментів купівлі медіа з підтримкою ШІ, а також постійних інвестицій китайських брендів, які прагнуть охопити міжнародних клієнтів, оскільки внутрішній попит зменшується. Є місце для друкованої реклами та якісної журналістики, яку вона обслуговує, але це дедалі менша частина медіа-міксу, і багато старих брендів диверсифікували свої потоки доходів до такого рівня, що друковані видання отримують меншу частину».