Покупцям, чиє ім’я ще не вказане на жодній із них, пропонують 4000 персоналізованих банок, які можна отримати за допомогою програми Coca-Cola, доступної через QR-код на пакованні. 

Кожен, хто бере участь, щоб отримати можливість виграти індивідуальну банку, також автоматично братиме участь у щотижневому розіграші ще більших призів, включаючи готель, спа та покупки на суму до £5000. 

Diet Coke буде представлено в липні та серпні з трейлером «The Diet Coke Break, By You» із зоною відпочинку, дегустацією та ексклюзивним манікюром.

Така точка з’явиться як у центрі Лондона, так і в Манчестері, з можливістю забронювати в додатку Coca-Cola.

Роб Йоманс, віцепрезидент із комерційного розвитку Coca-Cola Europacific Partners GB, виробника й постачальника Diet Coke, сказав: «Як бренд коли без цукру № 1 у Великій Британії, ми знаємо, що Diet Coke має мільйони неймовірно відданих шанувальників, що робить її основою асортименту безалкогольних напоїв наших клієнтів. Насправді 32% з тих, хто п’є Diet Coke, є прихильниками бренду й відмовилися б від коли, якби не була доступна. Ось чому наші шанувальники є центром діяльності нашого бренду, і ми пропонуємо щось персоналізоване, що також допоможе збільшити продажі для наших клієнтів». 

Оголошення відбулося після запуску нової брендової кампанії «Love What You Love, By You» на початку цього року, яка відзначає любов споживачів до їхньої культової Diet Coke.