Очевидно, його поточні зусилля дозволять уникнути майже 15 мільярдів пластикових повітряних подушок щороку та сприятимуть досягненню мети компанії щодо видалення пластикового паковання для доставки з центрів виконання в Північній Америці.
У жовтні минулого року було оголошено про відкриття першого автоматизованого центру виконання замовлень компанії в США.
Там вона замінила пластикові повітряні подушки на паперовий наповнювач і змогла перевірити доцільність цього рішення та, зрештою, застосувати його в усій північноамериканському пакованні.
Щоб здійснити перехід, команди Amazon співпрацювали з постачальниками та закупили папір, який, за словами компанії, виготовляється з 100% переробленого вмісту.
Це було скоординовано в інших центрах виконання робіт, при цьому компанія допомагала працівникам у зміні обладнання та проводила навчання працівників для нових систем і машин.
Паперовий наповнювач протестовано компанією Amazon, включаючи оцінку сторонньою інженерною лабораторією.
Згідно з результатами, він забезпечує «такий самий, якщо не кращий» захист продукту, як і пластикові повітряні подушки. Також вважається, що він містить 100% переробленого вмісту та підлягає переробці, тобто споживачі можуть утилізувати своє паковання через побутові потоки переробки. «Я пишаюся співпрацею в рамках Amazon, щоб справити позитивний вплив на досвід доставки клієнтам завдяки легшим переробним матеріалам, — сказав Пет Лінднер, віце-президент із мехатроніки та екологічного пакування. — Це чудовий приклад того, як ми ретельно тестуємо та масштабуємо нові рішення, щоб захистити наш досвід клієнтів. Ми працюємо над повним впровадженням паперу у Північній Америці до кінця року та продовжуватимемо впроваджувати інновації, тестувати та масштабувати, щоб надавати пріоритет переробленим матеріалам».
«Я дуже радий, що ми переходимо на папір, — додав Крістіан Гарсія, консультант із виконання робіт у центрі виконання робіт BFL1 у Бейкерсфілді, Каліфорнія.
— З ним не лише легше працювати, але й обладнання дає нам більше простору, тому нам легше пакувати замовлення. І я пишаюся тим, що став частиною змін, які дозволяють клієнтам переробляти пакування вдома».
Amazon вважає, що у 2022 році 11% його посилок, які відправлялися по всьому світу, не були доставлені в додатковому пакованні завдяки її програмі Ships in Product Packaging.
Ще один зареєстрований результат програми полягає в тому, що кожен другий європейський вантаж роздрібного продавця тепер доставляється без додаткового паковання. Понад 50% надходять у зменшеному пакованні, яке підлягає вторинній переробці, як-от паперові пакети та картонні конверти, якщо взагалі додається додаткове паковання.