Нове підприємство додалося до інноваційних центрів паковання компанії по всьому світу на додаток до існуючих центрів у США, Південній Америці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

«Відкриття європейського інноваційного центру Amcor є значною інвестицією в більш стійке, кругове та інноваційне паковання, — сказав Майкл Зака, президент Amcor Flexibles у Європі, Близькому Сході та Африці. — Центр об’єднує найяскравіші уми в галузі дизайну паковання та матеріалознавства з найсучаснішими технологіями, щоб запропонувати клієнтам повне рішення бренду, від концепції до комерційного запуску». Будівля Amcor Innovation Center Europe спроєктована та побудована відповідно до стандартів сертифікації сталого розвитку BREEAM.

У своєму інноваційному центрі в Європі Amcor підтримує бренди від концепції до полиці, використовуючи підхід Catalyst. Ця гнучка, спільна та креативна методологія спільного розвитку передбачає створення паковання, яка враховує ринок бренду, потреби споживачів, вимоги щодо екологічності та повторної переробки, а також наявні виробничі лінії клієнтів.

В рамках інноваційного центру відкрито Центр матеріалознавства, який створює інноваційні пакувальні матеріали, що мінімізують вуглецевий слід. Йдеться про запровадження готового до повторної переробки мономатеріалу, який може відповідати продуктивності звичайних рішень із змішаних матеріалів або перехід на альтернативні варіанти полімерів на біологічній основі та перероблених полімерів.

Центр також підтримує розробки в галузі паковання з високозахисного паперу та нанопокриття з парового нанесення. Центр залучення клієнтів організовує спільні сесії та має кімнату спостереження для фокус-груп споживачів.

Лабораторія електронної комерції тестує та сертифікує паковання відповідно до стандартів ISTA 6, щоб підтвердити можливість відправлення через Amazon та інші мережі електронної комерції.

Центр випробувань паковання та переробки, який незабаром буде додано, розміщуватиме невеликі пакувальні лінії, які імітують власні пакувальні лінії брендів для внутрішніх випробувань машин. Обладнання для вторинної переробки дасть змогу Amcor оцінювати паковання щодо зручності переробки в реальному світі.

«Ми хочемо створити паковання, яке подобається споживачам і яке буде кращим для довкілля, — сказала Ноемі Бертоліно, віце-президент із досліджень і розробок Amcor. — Паковання має виглядати привабливо, її легко відкривати, розділяти та закривати. Воно також має бути придатним для поточної та майбутньої інфраструктури збору, сортування та переробки. У AICE ми можемо перевірити паковання на відповідність цим вимогам. Наприклад, у нашому Центрі взаємодії з клієнтами ми можемо перевірити, чи легко відкрити блістерне паковання для фармацевтичних препаратів, захищене від дітей, для дорослого з артритом».

Компанія Amcor поставила перед собою амбітні цілі сталого розвитку. Компанія пообіцяла до 2025 р. розробити все своє пакування у ткий спосіб, щоб його можна було переробляти, компостувати або повторно використовувати, а також значно збільшити використання перероблених матеріалів. Згідно з цим зобов’язанням щодо сталого розвитку, Європейський інноваційний центр Amcor розташований у будівлі, яка спроєктована та побудована відповідно до стандартів сертифікації сталого розвитку BREEAM.