Сара Лестінг, керуючий директор Leipa UK, сказала: «Ми дуже раді, що продукт Papair отримав визнання, на яке він заслуговує, на цьогорічному шоу Packaging Innovations & Empack. Хоча я певний час стежила за цим фантастичним стартапом, він доступний у Великобританії лише з грудня, тому дуже цікаво мати такий великий інтерес на ринку Великобританії».

Крістофер Фейст, генеральний директор і співзасновник Papair: «Наше бачення — це світ без непотрібних пластикових відходів. Ми переконані, що паперова бульбашкова плівка може значною мірою цьому сприяти. Ми розпочали виробництво в серпні 2023 р., і завдяки підтримці Leipa продукт вже доступний на ринку Великої Британії. Вже одне це було для нас неймовірним успіхом. Той факт, що PapairWrap став переможцем галереї інновацій у Бірмінгемі, є неймовірним і підтверджує, що ми на вірному шляху».

Головна виставка паковання у Великій Британії Packaging Innovations & Empack, яка обіцяє створити паковання завтрашнього дня вже сьогодні, вважається центром інновацій у сфері паковання. Щорічне святкування найбільш інноваційних пакувальних проєктів за останні 12 місяців, кульмінацією якого стала Галерея інновацій, швидко стало одним із найпопулярніших елементів шоу.

Пол Дженкінс з ThePackHub, Джуд Аллан, голова IOM3 Packaging Group, і Маргарет Бейтс, виконавчий директор OPRL, оцінили десятки заявок, перш ніж було відібрано останню десятку, і понад 6900 відвідувачам дали змогу проголосувати у спеціально відведеній зоні виставки.

«Для мене було честю знову бути членом журі галереї інновацій на цьогорічному шоу Packaging Innovations, — сказав Дженкінс. — Я мав честь бути свідком усіх нових подій на власні очі, і було складно скоротити наш остаточний вибір лише до 10 видатних ініціатив. Це була виставка, наповнена креативністю, стійкістю та деякими великими технологічними досягненнями, що відображало прихильність пакувальної галузі до інновацій та сталого розвитку.

«Серед видатних інновацій у Галереї паперова пухирчаста плівка Papair стала гідним переможцем. Як екологічна альтернатива традиційному поліетиленовому бульбашковому пакованню Papair відображає зростаючу популярність паперового пакування». Інноваційний бульбашковий папір задовольняє вимоги клієнтів щодо безпечного варіанту доставки та позитивного досвіду розпакування, незалежно від того, чи йдеться про безпечніше транспортування завдяки індивідуальному захисту під час внутрішнього потоку матеріалів чи про економію об’єму та спрощення процесу пакування. Papair засновано в 2022 р., щоб уникнути пластикових відходів і поєднати безпеку, економічну ефективність і екологічність в одному пакувальному рішенні.