Порівняно зі стандартною скляною банкою ємністю 200 г, паковання для повторного заповнення містить на 97% менше матеріалу та більш ніж на 85% складається з паперу, завдяки чому його можна викидати в домашні контейнери для переробки та зменшити відходи паковання. Водночас воно зберігає каву свіжою впродовж 15 міс., отже новий дизайн паковання, орієнтований на екологічність, не впливає на смак і якість продукту.
Нове паковання має замінити існуюче полімерне паковання для Kenco та Douwe Egberts і вперше переведе бренд L’OR у формат повторного заповнення. Починаючи з цього місяця, паперові пакети будуть представлені в різних великих роздрібних мережах Великої Британії та Ірландії.
«Дослідження показують, що споживачі хочуть використовувати багаторазове паковання та паковання з можливістю переробки. 76% покупців прагнуть самостійно переробляти більше паковання, але «легкість переробки» може бути значною перешкодою. Нове паковання допоможе споживачам зробити екологічніший вибір, спростивши переробку та сприяючи ширшому застосуванню повторного заповнення, зменшуючи кількість відходів та видаляючи полімери з мереж роздрібної торгівлі. Цей важливий крок підтверджує нашу відданість досягненню наших цілей сталого розвитку, щоб до 2030 р. зробити 100% нашого паковання придатним для повторного використання, переробки або компостування».