K146M є першою недорогою кольоровою струменевою машиною для друку чеків із підтримкою MiCR. Ця аркушева машина є розвитком надзвичайно успішної Merlin K146c, випущеної чотири роки тому. Merlin додає до портфоліо MCS опції MiCR, включаючи MCS Eagle 40, який можна використовувати як у рулонному, так і у листовому друці. Цифрова струменева машина MiCR Merlin K146M друкує до 172 стор./хв.

Низькі експлуатаційні витрати, надійність і простота використання Merlin K146M роблять його ідеальним для операцій MiCR. ЦДМ може використовуватися для додатків MiCR з продуктивністю 300 тис. — 2 млн арк./міс. із макс. робочим циклом понад 3 мільйони стор./міс.

Merlin K146M забезпечує великі обсяги виробництва за низьких капітальних витрат. Експлуатаційні витрати на Merlin K146M зазвичай набагато нижчі, ніж на ЦДМ для друку сухим тонером, але час безвідмовної роботи вищий. Більшість клієнтів оригінального Merlin K146c мали експлуатаційні витрати на 75% менше, ніж при експлуатації лазерних принтерів. Merlin K146M ідеально підходить для трьох основних ринків: чекі та ділові форми, обслуговування транзакцій і внутрішні принт-центри.

Девід Лоос, генеральний директор MCS, прокоментував: «MCS має довгу історію друку MiCR і вже п’ятнадцять років співпрацює з Kyocera у сфері струменевих продуктів. Впродовж семи з цих років MCS пропонувала рішення MiCR для своїх продуктів Eagle.

З огляду на те, що на ринку дуже мало надійних принтерів MiCR, було сенс додатково інвестувати в нашу технологію MiCR і запропонувати версію MiCR із лінійки Merlin 146».

Після кількох місяців науково-дослідних робіт із розробки чорнила та тестування зразки відбитків були вперше представлені на виставці Printing United 2023, і тепер цей продукт можна придбати. Низькі експлуатаційні витрати, надійність і простота в обслуговуванні продуктів Merlin 146 роблять їх привабливими варіантами для транзакційних друкарень, внутрішніх виробників чеків і традиційних друкарів чеків. MCS пропонує програми технічного обслуговування з повним набором послуг, а також гібридні плани обслуговування, щоб адаптувати підтримку на основі індивідуальних потреб клієнтів.