Усього 2 з 70 найбільших рекламодавців світу, з якими співпрацює Ebiquity, розмістили рекламу на платформі X у жовтні. Для порівняння, у вересні 2022 року таких брендів було 31.
Ця інформацiя суперечить твердженням Лiнди Яккарiно, генерального директора X, яка заявляла, що за останнi 12 тижнiв 90% з топ-100 рекламодавцiв повернулися на X i згадала компанiї Visa, Nissan i AT&T у числi 1500 брендiв, якi вiдновили присутнiсть на платформi.
Прибуток вiд реклами на платформi X у США щомiсяця падав на 55% i бiльше після її придбання Ілоном Маском. Деякi рекламодавцi, якi повернулися на платформу, скоротили свої бюджети до мiнiмуму.
Наприклад, компанiя Visa витратила лише $10 за останні 12 тижнів, тоді як за аналогічний період минулого року її витрати становили $77500.
За даними консалтингової компанії Ebiquity, більшість провідних рекламодавців світу припинили купувати рекламний простір на платформі X після її придбання Ілоном Маском, власником Tesla і SpaceX. Ebiquity, що спеціалізується на аналізі ефективності реклами, зафіксувала різке падіння інтересу до платформи X серед своїх клієнтів.