Згідно з ним завершеним вважається виконання таких критеріїв:
- впровадження законодавства щодо процедури добору суддів Конституційного Суду України, відповідно до рекомендацій Венеціанської комісії;
- завершення перевірки доброчесності кандидатів у члени Вищої ради правосуддя й створення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
- відповідність законодавства про боротьбу з відмиванням грошей стандартам FATF і схвалення стратегічного плану реформування всього правоохоронного сектору;
- реформа медіагалузі — приведення українського законодавства у відповідність із Директивою ЄС про аудіовізуальні медіапослуги.
Водночас інші три критерії супроводжуються рекомендаціями від Єврокомісії щодо подальшого виконання. Зокрема, завершеним повністю не вважається подальше посилення боротьби з корупцією, обмеження надмірного впливу олігархів (у Брюсселі вважають, що «Україні все ж варто схвалити закон про лобіювання відповідно до європейських стандартів») та реформа законодавства щодо нацменшин.
Ухвалення закону «Про медіа» було однією з вимог для вступу України до ЄС. Цей закон посилює повноваження Нацради в регулюванні медіа, зберігає квотування, запроваджує регуляцію онлайн-медіа і водночас послаблює її (зокрема йдеться про заборону Нацраді блокувати зареєстровані медіа та дозвіл блокувати незареєстровані терміном на два тижні), полегшує умови ліцензування каналів, вносить зміни до закону про суспільне мовлення (наприклад, дозволяє мовнику працювати в копродукції з іншими зарубіжними компаніями).
Після прийняття закону у лютому в спільній заяві саміту «Україна-ЄС» відзначили зміни в медіазаконодавстві України та «привітали прогрес у приведенні медіазаконодавства України у відповідність до законодавства ЄС щодо аудіовізуальних медіапослуг».
Закон «Про рекламу» передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора, а також заборону вміщувати в рекламі дискримінаційні твердження або зображення, які розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість.
Також до Закону «Про рекламу» вносять такі зміни:
- запроваджені чіткі критерії для ідентифікації реклами, яка потрапляє під юрисдикцію України;
- уточнені вимоги до наявності потрібних ліцензій та дозволів на рекламовані товари та послуги;
- удосконалено регулювання соціальної реклами, наприклад, допускається показ зброї, посилання на рекламодавця, якщо це державний орган або міжнародна організація;
- спрощені правила переривання рекламою трансляції фільмів, програм новин і програм для дітей;
- збільшені до 20% квоти реклами в аудіовізуальних медіа.
Крім того, закон дозволяє трансляцію рекламних роликів і телепродажу на територію України лише, якщо за це сплачено юридичній особі України. При цьому із закону були прибрані правки про лібералізацію реклами алкоголю.