Планується подальше розширення, оскільки компанія розглядає сусідній об’єкт як засіб подальшого зростання.
Амбітні плани відповідають глобальній стратегії All4Labels: «Ми є світовим лідером у сфері етикеток, зосереджуючись на оцифровці та сталому розвитку, — каже керівник відділу продажів All4Labels Гвідо Іаноне. — П’ять нових друкарських ліній, зосереджених на чутливих до тиску етикетках і термозбіжних рукавах, збільшать виробничі потужності втричі».
Присутність All4Labels у Мексиці почалася із заснуванням групи у 2016 р. бразильським переробником Baumgarten та німецькими компаніями Rako та X-Label. За два роки до цього, у 2014 р., Baumgarten розширила присутність у Латинській Америці, придбавши мексиканську Etiquetas Rodak і аргентинську Autopack.
Подальше розширення відбулося торік після придбання бразильського переробника Flexoprint, який також керує підприємством у сусідньому Парагваї. Підприємство Etiquetas Rodak, придбане компанією Baumgarten у 2014 р., було базою All4Labels у Мексиці від моменту заснування до переїзду на нову локацію наприкінці минулого року.
Інвестиції у €20 млн у нову фабрику та нове обладнання демонструють віру компанії в подальше зростання мексиканського ринку.
Індустрія етикеток Мексики, для якої Mordor Intelligence прогнозує CAGR на рівні 5,5% між 2021 і 2026 рр., скористалася низкою останніх тенденцій, які прискорюють зростання в країні. Основною спадщиною пандемії стала зміна ставлення до ланцюжків постачання. Збої під час пандемії, зростання геополітичної напруженості та вартості робочої сили в Китаї призвели до того, що чимало компаній прагнуть оптимізувати ланцюжки постачання і наблизити виробництво до своїх споживчих ринків: тенденція, відома як nearshoring.
Мексика – з її довгим кордоном із США, податковими перевагами, що надаються торговельними угодами, і висококваліфікованою робочою силою – досить перспективна локація. У країні помітна активність іноземних компаній, які створюють місцеві виробничі операції. За даними Міністерства економіки Мексики, у 2022 р. прямі іноземні інвестиції зросли на 12% порівняно з попереднім роком і досягли $35,3 млрд.
У Мексиці також спостерігається зростання електронної комерції. За даними Мексиканської асоціації онлайн-продажів, незважаючи на прогнози про те, що після пандемії, коли карантинні заходи стимулювали сплеск онлайн-покупок, вона впаде, у 2022 р. електронна комерція продовжила невблаганний ріст із зростанням на 23% порівняно з попереднім роком. Наразі онлайн-продажі втричі перевищують показники 2019 року.
Деякі сектори кінцевих користувачів також демонструють великий потенціал.
Гвідо Іаноне називає ринок вина та алкогольних напоїв «ключовим напрямком зростання» для компанії. Обидва сектори добре працюють у Мексиці: зростаючий місцевий винний ринок відкриває можливості для переробників, тоді як експортний ринок текіли «процвітає» завдяки зростанню попиту з боку США, де її дедалі більше сприймають як продукт преміум-класу завдяки підтримці знаменитостей.
Саме на цьому тлі All4Labels швидко розширює свій бізнес у Мексиці, це завдання доручено Президенту у регіоні Північна Америка Сенді Альміраллу. Після завершення першого етапу – переїзду на нову фабрику площею 12 000 м², що більш ніж удвічі перевищує розмір попередньої фабрики, було інстальовано чи інстлюються:
- машина глибокого друку, яка має ширину полотнища 1050 мм і може працювати зі швидкістю до 300 м/хв;
- три флексомашини – дві нові та одну перенесену з підприємства All4Labels у Гамбурзі (Німеччина);
- ЦДМ HP Indigo 6600 із автономною системою конвертації AB Graphic Omega.
Подальші інвестиції спрямовані на додрукарське обладнання та дві лабораторії змішування чорнила, по одній для флексографії та глибокої друку. Також на території закладу будуються нові офіси.
За словами Альміралла, п’ять нових друкарських ліній, зосереджених на виготовленні чутливих до тиску етикеток і термозбіжних рукавів, збільшать виробничі потужності на заводі втричі, а в майбутньому залишиться простір для встановлення нових машин.
Нове обладнання доповнює низку існуючих варіантів друку, включаючи машини з можливостями флексографічного, офсетного, глибокого, трафаретного друку, з модулями гарячого, холодного, блінтового тиснення, relam/delam і зворотнього друку, а також передовими системами конвертації.
За даними Альміралла, товари для дому та особистої гігієни є найбільшими ринками для кінцевих споживачів All4Labels у Мексиці, а сегмент напоїв (переважно алкогольних) найшвидше зростає. Більшість клієнтів All4Labels Mexico — це міжнародні бренди, які працюють у Мексиці, США та Центральній Америці.
«Експортний ринок текіли процвітає, оскільки вона позиціонується як продукт преміум-класу, а латиноамериканське населення США зростає», — каже він.
Альміралл швидко розширює свою команду. Наразі на мексиканській локації 150 співробітників, а мета полягає в тому, щоб досягти кількості 200 співробітників пізніше цього року та приблизно від 220 до 250 у 2024 році. Наступний етап розширення може відбутися наступного року, коли буде розглянуто можливість придбати сусіднє підприємство. «Ми плануємо розширити цю ділянку впродовж наступних 12 місяців, — підтверджує Альміралл, — можливо, придбавши сусідню будівлю».