Свої висновки аналітики Future Market Insights зробили на основі поточних і найбільш очевидних у перспективі тенденцій у сфері друку на текстилі. Незалежно від способу нанесення зображення (аналоговий або цифровий), вкл. вишивку та світловідбиваючу обробку, попит на подібні послуги продовжить збільшуватися. Цьому сприяють, впливаючи на ланцюжок створення вартості продукції, різноманітність технологій, інноваційні рішення, пов’язані з текстильною поліграфією, великий асортимент матеріалів — натуральних, синтетичних, сумішових.
Розширення зони охоплення цифрового текстилю відбувається за рахунок мінімального впливу на довкілля та гнучкості налаштування — пріоритетних факторів для бізнесу та споживачів. Справжню революцію на ринку здійснив прямий друк по одязі (DTG), що дало змогу відтворювати на тканині малюнки високої якості та персоналізації від одного екземпляра.
З іншого боку, швидке піднесення майданчиків електронної комерції змінило звичний підхід до продажу товарів: поширення Інтернет-магазинів, простота взаємодії з ними у клієнтів спростила останнім замовлення одягу та інших текстильних виробів на запит. Завдяки автоматизації сервісу Print-on-Demand скоротилися терміни виконання завдань друку і, як наслідок, підвищилася ефективність швейних фабрик. Власникам модних брендів немає потреби тримати склад готової продукції, якщо її можна виготовити точково, у потрібний момент та у певній кількості.
У звіті Future Market Insights також позначено четвірку країн-лідерів з декорування одягу, який, ймовірно, сформується до 2033 року. Перше місце, згідно з прогнозом, займуть США з цифрою $17,2 млрд, друге – Китай ($14,4 млрд), потім — Південна Корея і Японія — $9,8 і $5,7 млрд відповідно.