«Ми пишаємося тим, що IDC визнало важливу роботу, яку за рахунок поєднання передових технологій та досвіду проводить Konica Minolta, допомагаючи клієнтам у більш ніж 150 країнах пройти індивідуальний шлях трансформації та досягти цифрової зрілості. Ми використовуємо всі можливості, що з’явилися в постпандемійний період, щоб не лише розвивати бізнес, але й робити це з оптимальною ефективністю», — сказав Олаф Лоренц, керівник відділу міжнародного маркетингу Konica Minolta Business Solutions Europe

Оцінка Konica Minolta, проведена IDC MarketScape, виявила п’ять сильних рис у категорії глобальної трансформації друку:

  1. Інтелектуальне підключене робоче місце «У своєму підході до переосмислення підходів до трудової діяльності Konica Minolta створила комплексне рішення “Інтелектуального підключеного робочого місця” (Intelligent Connected Workplace, ICW), щоб поєднати людей, знання та робочі місця». Це рішення дає змогу працювати як на стаціонарних робочих місцях, так і з мобільних пристроїв, забезпечуючи цілодобовий доступ до даних у будь-який час та з будь-якого місця, допомагаючи клієнтам на шляху цифрової трансформації.
  2. Хмарне партнерство «Konica Minolta створила велику мережу стратегічного партнерства для свого портфеля хмарних рішень». Центральне місце у цьому підході займають глобальні відносини з Microsoft.
  3. Трансформуюча інтелектуальна власність. Konica Minolta розробила кілька хмарних рішень та пропозицій у галузі IoT та нових технологій, вкл. FORXAI/VSS (безпека) та портфоліо Dispatcher (ПЗ для автоматизації робочих процесів та управління друком), які покликані допомогти клієнтам у їх зусиллях по цифровій трансформації.
  4. Перехід у хмару для віддаленої роботи «Перехід Konica Minolta, що довів свою ефективність, на інтелектуальне підключене робоче місце послужив поштовхом до переходу компанії в хмару.
  5. Історія придбання «Нещодавня історія придбань компанії була особливо сфокусована на керованих ІТ та управлінні корпоративним контентом, але вона також охоплювала безпеку, VoIP, BPO, вертикальні рішення та послуги передачі даних.

У звіті IDC MarketScape зазначається, що компаніям слід розглянути можливість використання рішень Konica Minolta, оскільки Konica Minolta веде клієнтів до цифрової трансформації і досягає цього за допомогою комплексного портфеля послуг і рішень, адаптованих до індивідуальних потреб клієнтів, незалежно від розміру компанії, рівня її цифрової зрілості чи галузі».