Рукав Hug-IT має високу міцність на розрив і незрівнянну розтяжність, тому він щільно обгортає шість пляшок, утримуючи їх у вертикальному положенні та зберігаючи разом під час транспортування – від заводу до роздрібної торгівлі та до дому споживача. Він забезпечуватиме 1,5 л ПЕТ мультипаковання брендів Coca-Cola, Fanta, Sprite і Mezzo Mix і продаватиметься в роздрібних точках по всій Австрії. Hug-IT є інноваційним рішенням, і Advantage SpringPack Plus наразі є єдиним папером на ринку, який пропонує такі унікальні можливості, будучи достатньо міцним, щоб утримувати пакети пляшок разом як остаточне рішення Hug-IT.

Advantage SpringPack Plus — це 100% крафт-папір, виготовлений із деревини, сертифікований FSC® (з ліцензійним кодом C012179) як виготовлений із відповідально отриманих волокон і придатний для переробки в існуючих потоках переробки паперу: папір має один із найвищих показників переробки серед пакувальних матеріалів у Європі (82% в межах ЄС) і зручний для утилізації для споживачів.

Розробка рішення Hug-IT зайняла три роки, від концепції до планування, випробування та розміщення продукту на полиці. У розробці брала участь низка підрозділів Mondi: було максимально використано досвід компанії у пакованні та переробці паперу для створення більш стійких, технічно передових рішень. 

Рукави розроблені на автоматизованому обладнанні, наданому Krones, технологічною групою та постачальником послуг для промисловості напоїв і рідких харчових продуктів, чия тісна співпраця з Mondi зробила процес плавним та ефективним. Команди експертів із Mondi, Coca-Cola HBC і Krones тісно працювали разом, щоб вирішити проблеми, пов’язані з необхідною міцністю та розтяжністю паперу.

Фелікс Шпренгер, директор з ланцюжка постачання Coca-Cola HBC Австрія, каже: «Дбайливе використання ресурсів і матеріалів, що підлягають вторинній переробці, є одним із найважливіших стовпів нашої стратегії сталого розвитку та відіграє центральну роль у розробці екологічно чистого паковання для австрійського ринку. Завдяки впровадженню нашого нового рішення, яке на сьогодні є унікальним у світі, ми зможемо скоротити використання матеріалів ще на 200 тонн пластику на рік у майбутньому. Мені було приємно працювати з Mondi та іншими нашими партнерами, щоб разом вести розмову про внесок у економіку замкненого циклу».

Сільвія Ханзелова, директор з продажу спеціального крафт-паперу в Mondi, додає: «Наш підхід полягає в тому, що папір, де це можливо, і пластик, коли це корисно, і термозбіжна плівка, яка використовується для паковання пляшок на різних континентах і в галузях промисловості, дають ідеальну можливість застосувати це на практиці. Виробляючи такий міцний папір, ми можемо повторити те, що робить пластикова термозбіжна плівка, забезпечуючи надійне та безпечне транспортування мультипаковань за допомогою наших паперових гільз Hug-IT, які зменшують використання пластику».