Цей захід, який є природним кроком після придбання компанії Hinojosa у 2020 р., сприятиме створенню сильного іміджу в усіх регіонах, де присутня група, забезпечуючи більшу прозорість і довіру для всіх національних і міжнародних клієнтів. Ця еволюція бренду має чітку мету гарантувати найвищі стандарти якості та обслуговування, які характеризують компанію.
Група каже, що ця мета досяжна завдяки децентралізованій моделі управління в Hinojosa Packaging Group, яка дає змогу передбачити та швидко реагувати на потреби клієнтів, пропонуючи гнучкі, гнучкі та індивідуальні послуги. Група постійно прагне до досконалості в дизайні та виробництві екологічно чистих пакувальних рішень відповідно до принципів циркулярної економіки та з використанням новітніх технологій.
Graphicsleader є частиною підрозділу споживчого паковання Hinojosa, виробляючи спеціалізоване паковання та виконуючи високоякісний друк для рітейлу. Компанія зосереджена на сегментах продуктів харчування, взуття та текстилю FMCG, і в її команді працює понад 175 співробітників.
Місцевий досвід Graphicsleader, цінності сталого розвитку та наближеність до клієнтів були ключовими для консолідації та придбання бренду компанією Hinojosa, а також для успіху цього переходу.