Система складається з камер, які фіксують, як покупці зупиняються біля вітрин, беруть товари в руки, порівнюють їх. Дані передаються на платформу генеративного ШІ, яка створює особистого «помічника». Він звертається до покупця та пропонує йому товари або послуги, які можуть його зацікавити.
Система базується на гіпотезі, що рішення про купівлю залежить від теплоти та компетентності продавця, його знання про потреби покупця, а також від дизайну та функціональності продукту. Система оцінює ймовірність зміни поведінки покупця на основі аналізу його даних та атрибутів.
Компанія Fujitsu стверджує, що ця технологія допомагає створити «захопливий клієнтоорієнтований досвід», який сприяє поверненню покупця до прилавка з наміром придбати конкретний товар.
Супермаркет Aruk Mitajiri в японському місті Хофу став першим магазином, який використовує інтелектуальну систему спостереження за поведінкою покупців, щоб пропонувати їм персоналізовану рекламу. Систему розробила компанія Fujitsu за участі науковців з університету Васеда.